Shattered Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Er det mulig å koble Androidtelefon til... Idrive? Via bluetooth? Ser det er en mulighet i menyen, men fikk ikke opp telefonen min da jeg prøvde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Absolutt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Hvor mange pærer og hvilke sokkel trenger jeg for å bytte til LED-pærer i angel eyesene? Pre-LCI halogenlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 3 timer siden, Eselfjes skrev: Hvor mange pærer og hvilke sokkel trenger jeg for å bytte til LED-pærer i angel eyesene? Pre-LCI halogenlykter Du trenger 1 stk per lykt og det er vanlig T10 parklys pære. Flat glassokkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Takk Reef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 (endret) Noen som har ettermontert ambient lights i en E60? Jeg ble sittende å se på interiørbilder av G30, og jeg må si interiørlysene ser skikkelig bra ut! Jeg er redd lys langs listene kommer til å se jall ut, men jeg tenkte å montere noen under dørhåndtakene, i dørlommene og kanskje i fotbrønnen. Har lest litt på nettet og det ser ut som det ligger ledninger klare i dørene. Stemmer det? Edit: Nevermind, ser det ligger en ganske grei guide på nettet Endret Januar 31, 2017 av Eselfjes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Trenger pærer til ryggelys. Noen som har forslag? Vil ha noe som lyser bra bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Jeg kjøpte LED-pærer på Ebay. Lyser veldig bra bakover, men du må kode vekk pæresjekk for å bli kvitt feilkode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Jeg har lite servoolje, så tenkte å etterfylle frem til jeg får kjøpt et nytt lokk til servooljebeholderen. Ser den skal ha ATF-olje, kan jeg da bare dra på biltema, kjøpe ATF-olje og blande den med olja som allerede er der? Eks: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje/Hydraulik--og-Transmisjonsolje/Transmisjonsolje-2000028186/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 On 27.1.2017 at 15.31, Reef89 skrev: Du trenger 1 stk per lykt og det er vanlig T10 parklys pære. Flat glassokkel. Han trenger to pærer per lykt, totalt fire pærer når det er pre-LCI med halogenlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 1 time siden, Eselfjes skrev: Jeg har lite servoolje, så tenkte å etterfylle frem til jeg får kjøpt et nytt lokk til servooljebeholderen. Ser den skal ha ATF-olje, kan jeg da bare dra på biltema, kjøpe ATF-olje og blande den med olja som allerede er der? Eks: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje/Hydraulik--og-Transmisjonsolje/Transmisjonsolje-2000028186/ Ja, atf er atf. Men er du sikker på at den bruker atf? Min skal ha chf. Og de skal ikke brukes om hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 (endret) 8 timer siden, Saltkjelen skrev: Han trenger to pærer per lykt, totalt fire pærer når det er pre-LCI med halogenlys. Takk skal du ha, da bestiller jeg to ekstra Jeg antar at disse ikke passer: https://www.ebay.com/itm/401229630791 Og jeg må ha noen slike istedenfor: https://www.ebay.com/itm/201679079984 8 timer siden, Otis skrev: Ja, atf er atf. Men er du sikker på at den bruker atf? Min skal ha chf. Og de skal ikke brukes om hverandre! Åja, nei er ikke sikker Men om det er CHF kan jeg bare få tak i ei flaske CHF og blande med den gamle væska? Endret Februar 1, 2017 av Eselfjes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Er det ATF, så blander du bare med ATF. Er det CHF, så blander du bare med CHF. wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 12 timer siden, Saltkjelen skrev: Han trenger to pærer per lykt, totalt fire pærer når det er pre-LCI med halogenlys. Stemmer, det er jo en til hver ring. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Sliter med at brekket henger på og lager en pipelyd hvis jeg drar godt i brekket. Pipelyden går over så fort jeg har kjørt ca. ti meter. Hvor begynner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå