Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 06 525 dat, km 79000

Synes den girer opp litt sent, spesielt fra 3 og oppover. Er verst når slakke motbakker er besteget og det kommer lettere partier, bilen blir ofte bare liggnede å kjøre på ganske høyt tutrtall ( 2100- 2500 omd) og en må ofte gi på litt for å få den til å gire.Bilen girer ellers pent. Er dette normalt? Noen med samme erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner for å være helt ærlig ikke innlegget ditt helt, spesielt setning nr. to.

Når det er sagt så er det jo relativt stor forskjell på å gjøre noe gjennomført og ha noe på halv tolv. At man monterer bakpotter som bare er dummy anser jeg som ren flause, men å montere en original M5 frontfanger på en E60 blir ikke noe mindre feil enn å montere en M-tech fanger. Jeg vil også tilføye at M5 fangeren er vesentlig mer detaljert og forseggjort enn M-tech fangeren og er etter mitt syn en penere fanger.. :wink:

Har du sett en M5, de har luft eksos i skjermene. Setning nummer to et speilet til den personen som ønsket å montere M5 kit på bilen. Et M5 kit inneholder front, skjermer, skjørter og bak fanger med tilhørende quad pipes. Sikkert mye mer også.

Så sier jeg at hele M5 greiene er flaut i mine øyne om man ikke har en M5. Dette er min mening på lik linje som det er flaut å style en MR2 til en Ferrari F40.

Nettopp. Jeg er rimelig klar over forskjellene på en E60 M5 og jeg vet hva som passer over ens med hverandre og ikke. Nå er det jo vesentlig forskjell å style en MR2 over til en F40, men det er jo klart at enkelte må overdrive.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å ha avtagbart tilhengerfeste med M5-bakfangeren? Jeg tenker på M5, ikke M-tech.

Og eventuelt om det går, hvordan er det å kjøre henger med E60 siden det er bakhjulsdrift, er det særlig heldig å kjøre rundt med for eksempel en liten båt etc.?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter en ny frontlykt til min 2005 E60.

Finner ikke med rett delenr på ebay og bildelsdatabasen..

Hvor mange typer finnest egentlig?

Usikker på om jeg har xenon eller bi-xenon, hvordan ser jeg det? :oops:

Noen står LCI på også, hva betyr det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eventuelt om det går, hvordan er det å kjøre henger med E60 siden det er bakhjulsdrift, er det særlig heldig å kjøre rundt med for eksempel en liten båt etc.?

Takker for svar.

Pass på at du har korrekt kuletrykk, så er det ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil kuletrykk opplever jeg som mye mye verre på forhjulstrekkere. Blir det for høyt blir bilen grusomt understyrt. Blir det for lavet veksler den enormt mellom over- og understyring. En bakhjulstrekker er mye mer nøytral med henger på slep uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter en ny frontlykt til min 2005 E60.

Finner ikke med rett delenr på ebay og bildelsdatabasen..

Hvor mange typer finnest egentlig?

Usikker på om jeg har xenon eller bi-xenon, hvordan ser jeg det? :oops:

Noen står LCI på også, hva betyr det??

LCI er facelift.

Står inne i lampen min at det er bixenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...