Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 20.2.2018 at 20.52, sveigis skrev:

Ahh ok ,du skjønner det står en lik m3 som deg i nabolaget til svigers i Sandefjord .:)

Aah, skjønner :) 

• 1 month later...
Skrevet
On 2.4.2018 at 15.51, e30 tic skrev:

Noe respons fra tyskland?

Nja, ett par som har spurt litt nå etter påske, var stille den første tiden den lå ute.

• 7 months later...
Skrevet (endret)

Alt har en ende, også mitt 11årige eierskap av E36 M3GT #109.

Det har vært masse lærerikt arbeid, mange gleder og kanskje en sjelden nedtur i blandt.

Lørdag kjørte jeg mine siste mil med den, før den med ny eier satte avsted i retning Tyskland.

Takk til alle som har fulgt prosjektet og for all god støtte og deling av kunnskap underveis !!

Endret av Olelink
Skrevet

Vet ikke om det passer å gratulerer med slikt. Kan tenke meg det er litt vemodig å se den forlate deg etter så mange år. Håper i alle fall du fikk godt betalt. Synd den havner utenlands da. 

Skrevet
3 timer siden, StigJ skrev:

Vet ikke om det passer å gratulerer med slikt. Kan tenke meg det er litt vemodig å se den forlate deg etter så mange år. Håper i alle fall du fikk godt betalt. Synd den havner utenlands da. 

Vemodig var det, men er klar for noe nytt nå, den har mest stått de siste årene.

Det gjenstod fortsatt en del arbeid med den kosmetisk, prismessig fikk i alle fall den ny eieren ett billig utgangspunkt for å fullføre jobben :)

• 6 years later...
Skrevet (endret)

En interresant oppdatering her, bilen har etter hvert funnet veien videre fra Tyskland til USA og var nylig på auksjon der hvor den til slutt ble solgt for 67.000 USD (ca 750.000kr). Så bilen lever i alle fall videre 🙂

Karosseri arbeidet de har gjort etter jeg solgt den ser jo greit ut, det finnes det bilder av på m3gtregister.com. Under bilen derimot har de ikke gjort stort og det har nærmest forfalt etter jeg solgte bilen. På motor ser jeg de f.eks har brukt oransje pakningsmasse rundt vanos som ikke ser bra ut. Den sprukne gummien på koblingen i ledningsnettet ved bremsevæske reservoaret er fortsatt reparert med tapen jeg satte på rett etter å ha kjøpt bilen for drøy 16år siden. Ikke helt fan av rattet eller gir/håndbrekk delene med kryss sydd mønster som ikke hører hjemme. Ser også at de ved reparasjonen av setetrekket (venstre korsryggstøtte på førersiden) har brukt en alt for lys tråd, og masse andre småting jeg fortsatt irriterer meg over som jeg hadde på lista over things to fix 😅 men alt i alt har det da blitt en hel å pen bil 🙂

I forbindelse med auksjonen ble det laget flere klipp hvor Doug DeMuro kjører bilen, som kan sees på youtube.

Legger ved lenke til auksjonen: https://carsandbids.com/auctions/3vyDxJbR/1995-bmw-m3-gt

Lenke til bilen på m3gtregister: http://www.m3gtregister.com/356/gt110-356.html

IMG_0497.PNG

Endret av Olelink
Mindre korreksjon.
Skrevet

Godt den lever enda!

Vet du hvor mange det er igjen i Norge? 

Har kun sett én de senere åra og den har uoriginalt panser, lexuslykter, felger osv

Ser ut som den ikke ble solgt til 67k og heller ikke 70k på BAT.

Selger (EAG) er kjent for relativt friske priser så evt kjøper må nok gi mye mer. 

https://bringatrailer.com/listing/1995-bmw-m3-gt-5/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...