Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":ark9i2ij]
Det ser lovende ut. Jeg har store forventninger til denne bilen og dens interiør. Iflg. spionbildene av interiøret kommer dette til å bli en svært så elegant og klassisk bil. Basert på spionbildene er dette noe av de lekreste interiørene som er å få tak i.. 8)

Har du ut disse interiørbildene? Legger du de ut? Har ikke sett de.

Her er de, fortsatt kamuflert, men du ser tydelig hvordan interiøret vil se ut. Detaljene er flotte! 8)

medium_2629071796_774f532b19_o.jpg

Se i tillegg disse linkene som har betydelig bedre bilder av interiøret. Jeg får skikkelig kvalitetsfeeling og tankene går umiddelbart til BMW Z8.. 8)

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=178222

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=184399

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kom over en litt festlig kommentar på zpost :)

Originally Posted by KevinC:

Who's the idiot designer/engineer at BMW that keeps reinventing the shift knob? We now have knobs that look like beer taps, women's personal sexual devices, silly "paddles" to make people who don't know what the hell a clutch is feel like they're special, etc.

I, for one, am VERY glad I have the current Z4M. It's the last of a dying breed, right down to the ignition key, which as of the end of Z4 production, NO LONGER EXISTS on any new BMW.. everything is the silly button-start setup. You gadget freaks will love the new car, I'm sure, but you can keep your iDrive, electronic parking brakes, beer tap shifters, 27-way adjustable suspensions, 7-speed clutchless transmissions, etc.. I'm a freakin' dinosaur and will continue to love my 6MT, lack of dubious "extras" that a true driver's machine don't need, and beloved 3rd pedal.

Skrevet
Noen som vet når den skal lanseres?

Mai skal det den lanseres, sier ryktene. Lanseres som z4 23 og 30. 204 hk i den minste og enten 272 eller 306(det vil si tvinturbo).

Alt er bare rykter, men det sies så!!

Skrevet

Vet du hvorfor BMW har gått over til nye betegnelser på firhjulsdriftmodeller og Z milhouse..? Før het jo f.eks en 525d med firhjulsdrift 525xd, nå heter den jo 525d xDrive. Og X'en som het X5 3.0d heter jo nå X5 xDrive30d. Hvorfor 30d og ikke 3.0d..? :?

Skrevet
Noen som vet når den skal lanseres?

Mai skal det den lanseres, sier ryktene. Lanseres som z4 23 og 30. 204 hk i den minste og enten 272 eller 306(det vil si tvinturbo).

Alt er bare rykter, men det sies så!!

Så den motoren som sitter i 523i nå blir skremt opp fra 190 til 204 hk?

Tenker nok det er twinturbo motoren som sitter i den bilen vi ser bildene av, etter å dømme fra eksosen å dømme hvertfall.

Effekten blir nok lik som den nye F01 har.

btw, den rompa var skikkelig sexy!!!

:P:D:shock:

Skrevet
"]Må si jeg gleder meg til de offisielle bildene! :)[/quoteJeg har noen kollegaer som har sett den og de sier den er helt rå!

Angrer nesten på at jeg kjøpte meg en coupe!!

Ron: Jeg har egentlig ingen ide!!

Saltkjelen: Kan ikke svare på det, må gjøre leksene bedre forstår jeg.

Skrevet
Vet du hvorfor BMW har gått over til nye betegnelser på firhjulsdriftmodeller og Z milhouse..? Før het jo f.eks en 525d med firhjulsdrift 525xd, nå heter den jo 525d xDrive. Og X'en som het X5 3.0d heter jo nå X5 xDrive30d. Hvorfor 30d og ikke 3.0d..? :?

Én mulig forklaring er at det heller ikke er punktum eller komma i modellbetegnelsen for de andre modellene og at uttrykket ".0" i den sammenhengen egentlig er redundant informasjon. Det står jo også "30d" i modellbetegnelsen 530d xDrive... så i den konteksten gir uttrykket X5 xDrive30d mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...