Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 ":ark9i2ij]Det ser lovende ut. Jeg har store forventninger til denne bilen og dens interiør. Iflg. spionbildene av interiøret kommer dette til å bli en svært så elegant og klassisk bil. Basert på spionbildene er dette noe av de lekreste interiørene som er å få tak i.. Har du ut disse interiørbildene? Legger du de ut? Har ikke sett de. Her er de, fortsatt kamuflert, men du ser tydelig hvordan interiøret vil se ut. Detaljene er flotte! Se i tillegg disse linkene som har betydelig bedre bilder av interiøret. Jeg får skikkelig kvalitetsfeeling og tankene går umiddelbart til BMW Z8.. http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=178222 http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=184399
[space] Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Kom over en litt festlig kommentar på zpost Originally Posted by KevinC: Who's the idiot designer/engineer at BMW that keeps reinventing the shift knob? We now have knobs that look like beer taps, women's personal sexual devices, silly "paddles" to make people who don't know what the hell a clutch is feel like they're special, etc. I, for one, am VERY glad I have the current Z4M. It's the last of a dying breed, right down to the ignition key, which as of the end of Z4 production, NO LONGER EXISTS on any new BMW.. everything is the silly button-start setup. You gadget freaks will love the new car, I'm sure, but you can keep your iDrive, electronic parking brakes, beer tap shifters, 27-way adjustable suspensions, 7-speed clutchless transmissions, etc.. I'm a freakin' dinosaur and will continue to love my 6MT, lack of dubious "extras" that a true driver's machine don't need, and beloved 3rd pedal.
milhouse Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Noen som vet når den skal lanseres? Mai skal det den lanseres, sier ryktene. Lanseres som z4 23 og 30. 204 hk i den minste og enten 272 eller 306(det vil si tvinturbo). Alt er bare rykter, men det sies så!!
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Vet du hvorfor BMW har gått over til nye betegnelser på firhjulsdriftmodeller og Z milhouse..? Før het jo f.eks en 525d med firhjulsdrift 525xd, nå heter den jo 525d xDrive. Og X'en som het X5 3.0d heter jo nå X5 xDrive30d. Hvorfor 30d og ikke 3.0d..?
Ron Jeremy Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Noen som vet når den skal lanseres? Mai skal det den lanseres, sier ryktene. Lanseres som z4 23 og 30. 204 hk i den minste og enten 272 eller 306(det vil si tvinturbo). Alt er bare rykter, men det sies så!! Så den motoren som sitter i 523i nå blir skremt opp fra 190 til 204 hk? Tenker nok det er twinturbo motoren som sitter i den bilen vi ser bildene av, etter å dømme fra eksosen å dømme hvertfall. Effekten blir nok lik som den nye F01 har. btw, den rompa var skikkelig sexy!!!
[space] Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Må si jeg gleder meg til de offisielle bildene!
milhouse Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 "]Må si jeg gleder meg til de offisielle bildene! [/quoteJeg har noen kollegaer som har sett den og de sier den er helt rå! Angrer nesten på at jeg kjøpte meg en coupe!! Ron: Jeg har egentlig ingen ide!! Saltkjelen: Kan ikke svare på det, må gjøre leksene bedre forstår jeg.
Fredrik Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Vet du hvorfor BMW har gått over til nye betegnelser på firhjulsdriftmodeller og Z milhouse..? Før het jo f.eks en 525d med firhjulsdrift 525xd, nå heter den jo 525d xDrive. Og X'en som het X5 3.0d heter jo nå X5 xDrive30d. Hvorfor 30d og ikke 3.0d..? Én mulig forklaring er at det heller ikke er punktum eller komma i modellbetegnelsen for de andre modellene og at uttrykket ".0" i den sammenhengen egentlig er redundant informasjon. Det står jo også "30d" i modellbetegnelsen 530d xDrive... så i den konteksten gir uttrykket X5 xDrive30d mening.
awt Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Om noen skulle lure, så er "e-koden" for denne e89.
in2you Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 www.bmwblog.com/2008/12/13/2009-bmw-z4-official-photos/ her er flere bilder av e89 Z4
B3KK15 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Mye Honda S2000 der.. Men blir moro å se skikkelige bilder (og ikke minst se den live). Ser mere Viper i den jeg egentlig
Orjan Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 ..og her er 62 offisielle bilder http://www.mwerks.com/gallery.html?c=show_thumbs;p=Image%20Gallery/BMW%20Cars/Z4/Z4%20(E89)%20Roadster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå