Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
finnes d såkalt soundror til e34 m5? har bakerst lyd dempere av eisenmann men kunne godt tenkt meg hele veien

supersprint har noe greier, men usikker på hvor mye det koster .. Hadde jeg valgt i dag så hadde jeg undersøkt Supersprint varianten til e34 FØR jeg kjøpte eisenmann bare pga mulighet til å bytte ut alt fra Kat og bak .

Selv har jeg eisenmann 2x83mm Race og den bråker nok for å si det slik.

ok får sjekke opp d. fikk eisenmann potta såpass billig at jeg ikke kunne si nei. ligger fortsatt ny i eske.

Skrevet

kunne og tenkt meg og fått pris til min bil!!

525ia touring m54,org fanger bak,2x76mm eventuelt

men pris først:)

holder til på stord!!

Skrevet

Til dere tre siste# Jeg sendte inn lista i går, for pristilbud. Jeg har derfor desverre ingen mulighet til å tiøføye dere nå, men det skal vel ikke være umulig å kunne melde seg på når jeg får prisene.. :)

Jeg skal undersøke om de leverer 4x til E39 528i touring, beem28.

Lista begynner å bearbeides 05.01.09 og prisene vil da komme noen dager etter dette. Bestillinger blir foretatt etter at jeg har mottat priser. Og jeg vil igjen minne på at bestillingen er bindene (Eisenmann er spesialbestilte varer og tar 4 uker å produsere). Vær også forberedt på å måtte betale deler av beløpet ved bestilling, men dette kommer jeg tilbake til når det er aktuelt.. :)

Skrevet
Til dere tre siste# Jeg sendte inn lista i går, for pristilbud. Jeg har derfor desverre ingen mulighet til å tiøføye dere nå, men det skal vel ikke være umulig å kunne melde seg på når jeg får prisene.. :)

Jeg skal undersøke om de leverer 4x til E39 528i touring, beem28.

Lista begynner å bearbeides 05.01.09 og prisene vil da komme noen dager etter dette. Bestillinger blir foretatt etter at jeg har mottat priser. Og jeg vil igjen minne på at bestillingen er bindene (Eisenmann er spesialbestilte varer og tar 4 uker å produsere). Vær også forberedt på å måtte betale deler av beløpet ved bestilling, men dette kommer jeg tilbake til når det er aktuelt.. :)

ser på side 1 at det i min bestilling ikke er spesifisert at jeg har m-sport bakfanger. godt nytt år foresten :wink:

Skrevet

Vil gjerne ha til min E46 323 cab:

Artikel: ESD

Endrohr: 2-Rohr-Optik, rund

Durchmesser: 2x ø 76 mm

Bestellnummer: B5303.00760

og til min 530d ;

Artikel: ESD für M-Technik-Heckschürze

Endrohr: 2-Rohr-Optik, rund

Durchmesser: 2x ø 76 mm

Bestellnummer: B5300.09760

:)

Skrevet
ser på side 1 at det i min bestilling ikke er spesifisert at jeg har m-sport bakfanger. godt nytt år foresten :wink:

Beklager, de har det gått en liten glipp. Jeg tror imidlertid ikke at det er noen forskjell om man har M-tech fanger eller ikke.. :?

Uansett får vi bare spesifisere det ved bestilling og når jeg mottar prisene. Må kjøre igang en ny liste som er en bindene avtale og som er en bestilling. :)

Skrevet

Følger det med noe mal til å skjære ut av orginal støtfanger? ser i en PDF fil hos Eisenmann at de har skjært ut av en orginal E39 fanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...