liffi Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 Om noen er int i kjøp så skal denne opp til Gs treffet Bud til helgen:) danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2017 Rappa med meg hatthylla på "m535'n" den har levd på 90tallet som dere ser, så jeg bare lakket den sort ( ja er vanlig lakk ) så får den bygges om ordentlig ( tette hull ) når den skal inn i 535'n men nå blei den bare dytta inn i skrot18 gjør seg med gardin på gammal bmw. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 Rondell D58 var litt kjedelig, så jeg fant no ræl i kjellern som har støva i 4-5 år. Satt som et skudd. Kjøpte Nye 245/35-18 bak så slapp man å subbe også. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Keskin er fete de, en kompis hadde like felger på A4'n sin. Ser bra ut liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 (endret) Knall tur til Bud å bilen holdt opp å ned. Mista ikke skilt eller Endret Juni 4, 2017 av liffi Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2017 Litt trist syn å se en gammel traver slik hagekunst danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 sykt. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 (endret) Lite som skjer på E28 fronten utenom at skrot18 blir flittig brukt å fungerer uten et feilslag planen var salg av denne men den fungerer for bra til bruksbil så er kjekk å ha. Endret Juli 27, 2017 av liffi tennbrikket, danskiii, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 28, 2017 Share Skrevet Juli 28, 2017 Satt som ett skudd di felgene der liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 Ikkesant! 18" romdella synes jeg ble for stort, men 18" step kant ser mindre ut. Senter mål er vell ala det samme som standar 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 12, 2017 Forfatter Share Skrevet August 12, 2017 Da har 535'n fått seg en vask. Sikkert første på 10år.. blitt flyttet til et nytt lager nå, Så får vi se hvor lenge den står der.. men må få startet snart, men motivasjonen er ikke helt der enda da ikke garasjen hjemme er startet på eller ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Når motivasjonen kommer,er det ikke lenge før denne er oppe og går :). Men jeg skjønner deg godt ,ikke stress med noe,da blir det bare kjedelig . Synd med den sorte og egentlig... Er den virkelig helt gåen for rust? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 12, 2017 Forfatter Share Skrevet August 12, 2017 Sant det jan! Ja er synd med den, men vi får se hva som skjer. Vill liksom ikke slakte den men på en annen side så koster det nok og få den på veien igjen også. Derav jeg har kjøpt m106 og endret planene om en "org" 535 da jeg ikke vill ta deler av den sorte heller. Stått i 10år og kan stå litt til, men blir ikke noe bedere av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 13, 2017 Forfatter Share Skrevet August 13, 2017 Fikk litt hjelp med og rense Diffen til 535'n 💪🏼 Skal få blåst den og lakkert opp litt senere . Satser på dette blir en grei utv til 5trins kassa å 300++ hk danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 15, 2017 Forfatter Share Skrevet September 15, 2017 Werther og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå