Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Gud bedre, jeg fikk tårevåte øyne av denne E30en jeg kom over. Solgt ny i april 1985 og samme eier (f.1938) frem til nå nylig. Bilen ser meget bra ut, stått i garasje hele livet og kun gått 70 000 km. Ringte eieren den sto registrert på, men bilen var akkurat gitt bort til barnebarnet. Så jeg ringte barnebarnet, men de var ikke interessert i å selge med det første. Jeg insisterte på at de måtte få bilen i garasje slik at den ikke blir stående i saltlaken gatelangs gjennom vinteren. Bare tanken på at en random narkoman kan stjele denne og herje rundt gjør meg litt stressa.

post-47117-0-72784900-1441467140_thumb.j

post-47117-0-69666100-1441467143_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en 500 kjøre i innflettingsfelt, det var noe av det søteste jeg har sett! En av favorittbilene min ^^,

Du får ta deg en tur til Torshov. Pleier å stå en gul en i Hans Nielsen Hauges gate, og en blå en i Presidentgata. Denne hvite var ny for meg og stod parkert i Hegermanns gate ved oksen. Alle 3 er av den klassiske typen, ikke den nye retroinspirerte klovnebilen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur til Torshov. Pleier å stå en gul en i Hans Nielsen Hauges gate, og en blå en i Presidentgata. Denne hvite var ny for meg og stod parkert i Hegermanns gate ved oksen. Alle 3 er av den klassiske typen, ikke den nye retroinspirerte klovnebilen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kult, takk for tips! Jeg lå bak en hvit en i fjor på Ring 2 ved Sagene. Classy dame i 30 åra som kjørte, ble nesten forelska med en gang hehehe. Interessant høy konsentrasjon av disse i det området. Naboen på Frydenberg har også en som dessverre har vært under en bilcover i hele sist vinter, og jeg har ikke sett den på veien i sommer heller...

Artig å se den knøtte formen under coveren, er ikke mye større enn en avistralle lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, takk for tips! Jeg lå bak en hvit en i fjor på Ring 2 ved Sagene. Classy dame i 30 åra som kjørte, ble nesten forelska med en gang hehehe. Interessant høy konsentrasjon av disse i det området. Naboen på Frydenberg har også en som dessverre har vært under en bilcover i hele sist vinter, og jeg har ikke sett den på veien i sommer heller...

Artig å se den knøtte formen under coveren, er ikke mye større enn en avistralle lol

Trekker altid litt ekstra på smilebåndet når jeg ser en slik. Generelt er konsentrasjonen av gamle hverdags klassikere ganske høy i dette området. Mye spennende å se på, men desverre er jeg alt for flink til å glemme å ta med tlf når jeg er ute å går. Det virker som at de fleste av disse bilene brukes som hverdagsbiler.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker altid litt ekstra på smilebåndet når jeg ser en slik. Generelt er konsentrasjonen av gamle hverdags klassikere ganske høy i dette området. Mye spennende å se på, men desverre er jeg alt for flink til å glemme å ta med tlf når jeg er ute å går. Det virker som at de fleste av disse bilene brukes som hverdagsbiler.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, utrolig mye gammelt, sært og kult (Saab, Volvo, Renault, Peugeot o.l.) på østkanten :D Som bildene til Galro og Werther klart viser...

Jeg har egentlig ikke spesielle følelser for eldre italienske biler (foretrekker japanske klassikere), men det er beundringsverdig at man nå og da ser 30+ år gamle italienere som på mirakuløst vis fortsatt finnes på veiene! De faller jo praktisk talt fra hverandre av seg selv! Hadde en muligens sammenlignbar tidlig 80-talls Mini før, den mista for eksempel eksosen på bakken under en kjøretur. Haha, det er utrolig slitsomt å ta vare på gammel bil, all respekt til mennene som tar vare på bilkulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...