Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Møkkete Golf R stasjonsvogn. Første av disse jeg har sett i stasjonsvogn utgave.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har disse 4 utblås orginalt? Så ganske tøff ut. 

Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tøff lyd og går bra gjør de. Fikk gleden av å prøve den jeg la ut bilde på her for en stund siden.

Er absolutt en bil jeg kunne hatt, men prisen i Norge blir høy, selv om min 520d faktisk koster mer ny. Hvis man sammenlikner med golfen så er det bare størrelsen som gavner Bmwn. Utstyrsmessig er Golfen bedre og med 140 hk mer og awd så er det egentlig vanskelig å forsvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg likte den Lotus Espriten N.E,W. la ut her oppe. Disse ser man altfor lite av på veiene, det kan virke som de kun kommer ut av garasjen når NSK arrangerer sitt årlige treff på Øvrevoll. En kuriositet med denne er at den har hatt samme eier siden juni 1990! Gøy at den brukes på vinterstid (med sommerdekk) når det er mulig.

Jeg har skjønt at Esprit er en krevende bil å leve med både mtp driftssikkerhet og hvor lite praktisk den er (ekstremt trang innvendig og dårlig bagasjeplass), så det der må jo kunne kalles ekte kjærlighet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykende ferskt

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Var på gran canaria nå i uken, var enormt med w124 taxier der. Spurte om km på et par, begge var runda 2 mill km :P

Men den tøffeste var den her, w123 limousine. Var faktisk manuel gir.

post-55690-0-31284500-1448790634_thumb.j

Bildene kommer alltid feil vei når jeg laster opp fra iPad eller iPhone.......

Endret av Mattae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange høydare om dagen. Den grønne VW bussen har stått på Tjuvholmen i sommer med en Airstreamer bakpå. Nå er den henslengt litt lenger bort på parkeringen ved Bygdøykilen Båtforening...

Spottet også en 1997 840CI. Litt spesielt å importere en sen E31 siden det sikkert er billigere å kjøpe/registrere tidlige årganger, men eieren visste sikkert hva han ville ha.

post-47117-0-55778800-1448912334_thumb.j

post-47117-0-36874000-1448912343_thumb.j

post-47117-0-14304300-1448912354_thumb.j

post-47117-0-93002700-1448912361_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...