Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

faen å svær den ferrarien er!!

Bildet lyver litt, men 599 Fierano er lang til å være en sportsbil. Den er 4665 mm lang og det er f.eks 11 cm kortere enn en E39. På den annen side er Ferrarien hele 12,1 cm lavere enn en E39. Din E65 er uansett et monster i forhold... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta noe jeg tror var en Ferrari Enzo i speilet i sta! Fy flate for en bil! Hvit med norske skilt, kan ha vært noe annet også. Men jeg er ganske sikker på at det er en Enzo.

Noen som kan få bekreftet dette...? BMW Z, har du peil? Hvit Enzo er ekstremt sjeldent, tror ikke jeg husker å ha sett en på bilder engang (mulig det finnes noen i Japan, siden de får levert svært mange Ferrarier i hvitt). Så en hvit Enzo i Norge tror jeg ikke på før jeg har sett bildebevis...

Kanskje du så en 599 som wicky124 antyder, for det går en slik en hvit med svarte felger i Norge (Oslo) hvertfall.

Ps. 599 er veldig stor bå.. eh, bil. Ferrari tok hintet og gikk ned i størrelse på etterfølgeren, F12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan få bekreftet dette...? BMW Z, har du peil? Hvit Enzo er ekstremt sjeldent, tror ikke jeg husker å ha sett en på bilder engang (mulig det finnes noen i Japan, siden de får levert svært mange Ferrarier i hvitt). Så en hvit Enzo i Norge tror jeg ikke på før jeg har sett bildebevis...

Kanskje du så en 599 som wicky124 antyder, for det går en slik en hvit med svarte felger i Norge (Oslo) hvertfall.

Ps. 599 er veldig stor bå.. eh, bil. Ferrari tok hintet og gikk ned i størrelse på etterfølgeren, F12.

Hvor får du all informasjonen om dette emnet ifra, samme som med den Italian som du visste hvem eiern var?

Fattern så jo for en god stund siden en rød Enzo på Gardermoen, kan være denne som er foliert hvit :)

Begynner å bli bra med rå biler oppi "steinrøysa" her også, leste i Autofil at i Februar så registerte de enda en Rolls Royce Ghost. Har sett "mange" (4 forskjellige) nyere Rollser på Norske skilt i de siste, godt at noen gir faen i janteloven. Hadde jeg vært rik så hadde jeg også kjørt ny Rolls og Bugatti Veyron, samme faen hva andre hadde sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...E65 VAR monster... Alle nye biler blir større og større og sjuern min krymper deretter... Må nesten få meg arctic truck snart...

Hehehe... hva med en tidlig kort Phantom fra 2004-05... 5834 mm lang? Det er hele 76,2 cm lengere enn dagens 7-serie (F01). På den annen side får du også en V12 motor på 6749 cm3 og 453 HK (720 Nm) med på kjøpet... 8)

pdwgvzivx02pyp0vnuct.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også den 458`en på e6 her om dagen mot skedsmo. Regner med at det er den samme dere andre har sett, sikkert ikke mange av de foreløpig.

på veg hjem fra jobb i dag så jeg en 998turbo med sommerfelgene på. Men at fyren kjørte rundt i en bil som ikke var vasket på mange uker er både skuffende og synd.

Synns at kjører du rundt i en sånn bil så er du forpliktet til og holde den ship shape

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta noe jeg tror var en Ferrari Enzo i speilet i sta! Fy flate for en bil! Hvit med norske skilt, kan ha vært noe annet også. Men jeg er ganske sikker på at det er en Enzo.

Lite trolig at det var en Enzo da de bare er levert i rød, gul, svart og sølv. Kan selvfølgelig ha vært omlakkert også, men jeg har mine tvil.

EDIT: Ser at dette har vært kommentert flere ganger allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...E65 VAR monster... Alle nye biler blir større og større og sjuern min krymper deretter... Må nesten få meg arctic truck snart...

Hehehe... hva med en tidlig kort Phantom fra 2004-05... 5834 mm lang? Det er hele 76,2 cm lengere enn dagens 7-serie (F01). På den annen side får du også en V12 motor på 6749 cm3 og 453 HK (720 Nm) med på kjøpet... 8)

pdwgvzivx02pyp0vnuct.jpg

E65 er større enn F01 forresten..Just so u know :P

Og jo..phantom hadde vært RÅTT å cruise med i oslo... Dog er prisen på 1,5mill litt hard å svelge for oss når vi må kjøpe oss leilighet...sier kona...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E65 er større enn F01 forresten..Just so u know :P

Og jo..phantom hadde vært RÅTT å cruise med i oslo....

Ikke nødvendigvis i Oslo, men ja... Phantom er state of art... :)

Spørsmålet er hva du legger i begrepet "større" når det gjelder E65 vs. F01. E65 er kortere (4,3 cm), like bred, men høyere (1,3 cm). Det kan derfor være høyden som gjør at E65 virker større enn F01. En annen faktor kan være den økede akselavstanden på 8 cm i forhold til E65 og det lange panseret. F01 virker derfor betydelig lavere og mindre volumiøs enn E65.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...