Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Men den gamle TT'n, er et prøveinnspill fra Audi på og lage en sportsbil, noe dem ikke klarte med den første modellen...

Jeg mener at det primært er omvendt... det er den gamle (8N) som aspirerte til å være en sportsbil. Den nye (8J) er i likhet med E89 (Z4) litt for mye GT. TT 1,8T Quattro Sport med 240 HK er et ganske interessant konsept i disse F20/F30 dager med turbobaserte rekkefirere. Audi var der for 14 år siden med bl.a TT. Nå mangler BMW bare å tilby F20 med 4x4.

Et annet poeng med den første Audi TT modellen er at den er et fantastisk eksempel på tysk industridesign i beste Bauhaus tradisjon. Et relativt enkelt, modernistisk og renskåret... no nonsense design. Designet er også en syntese på VW Boble og Porsche 911... en slags metamorfose over de samme elegante linjene, men med en helt egen identitet. Det er bare tyskerne som klarer dette på en så elegant måte... :)

2otqbziox807aa93l4uv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg har kul bil når jeg kjører forbi tomta dems for å si det slik. Det står en Yamaha R1 hos dem også.

/emo

Men du kan vel være ganske sikker på at du bryr deg mer om bilen/er mer glad i den enn hva de er.

Kjenner dem ikke men synes de kunne nøyd seg med en ny passat istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...