Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Synes man ser RX8 støtt og stadig jeg men :P

Bilen er jo sykt lett med sine 1315kg og har 192hk på bakhjulene :mrgreen:

Sykt lett?... Porsche 911 GT3 veier 1370 Kg og har 450 HK på bakhjulene. Ja... selv Porsche Cayman S veier kun 1350 Kg og har 320 HK på bakhjulene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4en min veide 1305 (uten fører) med halv tank på en slik bilvekt veivesenet har stående for sjekk av tungtransport.

Kunne jo godt vært litt lettere da det egentlig ikke er store bilen. Men det funker nå....

(GT3 er jo drømmen da...kanskje neste gang....?)

Veide også den gamle 318i E46 sedanen min på en slik vek. 1540.... #-o Ikke rart den såvidt rørte på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Har ikke mye peiling på m6ere, så bare at den hadde m6 emblem på bakluka :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kompis av meg sin...630i. Er bare montert M-emblem, og ikke M6-emblem bak :)

Er også en her på forumet som har foliert den faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man ser RX8 støtt og stadig jeg men :P

Bilen er jo sykt lett med sine 1315kg og har 192hk på bakhjulene :mrgreen:

Sykt lett?... Porsche 911 GT3 veier 1370 Kg og har 450 HK på bakhjulene. Ja... selv Porsche Cayman S veier kun 1350 Kg og har 320 HK på bakhjulene... :)

Finn noe annet å sammenligne med rx8. Tror ikke du får en cayman s for 200k og hvert fall ikke 911. Du kan like godt sammenligne en e46 m3 med min 316, satser på at m3'n vinner duellen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4en min veide 1305 (uten fører) med halv tank på en slik bilvekt veivesenet har stående for sjekk av tungtransport.

Kunne jo godt vært litt lettere da det egentlig ikke er store bilen. Men det funker nå....

(GT3 er jo drømmen da...kanskje neste gang....?)

Veide også den gamle 318i E46 sedanen min på en slik vek. 1540.... #-o Ikke rart den såvidt rørte på seg...

Hva om oss som har 316 :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så regner jeg igrunn med at E90 din fysisk er større? Med mer sikkerhetsutstyr, komfortutstyr etc så er det ikke rart bilene bare blir tyngre og tyngre...

E90en er 4531 mm lang og 1817 mm bred mens E34en er ørlite grann lengre med 4720 mm men er igjen litt smalere med 1751. Men som du sier så er E90en full av moderene sikkerhetsutstyr og annet samt at en 3l rekkesekser ikke akkurat bidrar til å holde vekten nede, MEN i E90en er det dog mer bruk av aluminium og plast enn hva det er i E34en igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man ser RX8 støtt og stadig jeg men :P

Bilen er jo sykt lett med sine 1315kg og har 192hk på bakhjulene :mrgreen:

Sykt lett?... Porsche 911 GT3 veier 1370 Kg og har 450 HK på bakhjulene. Ja... selv Porsche Cayman S veier kun 1350 Kg og har 320 HK på bakhjulene... :)

732'n ble veid til 1340Kg med div. interiør ute av bilen! Gammal lettvekter den da... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner har en leilighet på 122kvm.

En jeg kjenner har en leilighet på 148 kvm, med to garasjeplasser! Slå den :mrgreen:

Godt du tok poenget, og kommenterte istedet for å ikke gjøre det.

Spotta forøvrig ei gammel dame i ny brun Porsche 911. Kjøpte den visst flett ny fra Autostrada her i Skien. Morsomt at eldre damer også gjør slike ting, og ikke bare handler Hyundaier og Toyotaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...