Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Traff på en F10 M5 på Karmøy i dag. Den dro på en gammel henger med en moped eller crossykkelsak oppå. :D

Traff den ved Veldetun på Karmøy.

Slike kombinasjoner ser man stort sett bare i Norge. :)

Kjenner til de som har denne, er en 523 med remus effektanlegg.... Sønnen i huset kjører cross utpå Karmøy ;) Så må nok skuffe deg der mister.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari California, kjørt av en dame og jaggu tror jeg ikke bilen hadde vinterdekk :applause:

[ Bilde ]

Egentelig ganske besjeden bakfra

[ Bilde ]

Spottet denne igjen i dag! I -12 og snø så kjører de altså rundt i Ferrari, er en annen i byen her også med en sort 458 Italia som også brukern vintern igjennom :roll: Only in Norway :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger selvsagt av området, men mange steder i Norge man kan bruke en slik bil hele året. I Oslo hadde det gått helt greit utenom de 7-10 (totalt) dagene om vintern når skyene bestemmer seg for apeshit modus.

Fryktelig mange Gallardoer som brukes om vintern rundt omkring i verden, midtstilt V8 Ferrari er selvsagt veldig sjeldent i forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en ny Fisker Karma i Molde her på fredagen :) Hvitfarget. Tok bilde, men får ikke til Bluetooth, så da kan det bare være :)

Use a Usb cabel for god's sake! :lol::lol:

Tja.. Jeg har Windows8 og Samsung Galaxy S3... Jeg fikk ikke til USB og skjønte ikke noe, jeg innstallerte Bluetoothdriver, og datamaskinen klikket og fikk Win8-blåskjerm, og maskinen gikk ikke an å skru på igjen. Jeg har nå holdt på i en time for å få tilbakestilt datamaskinen da jeg ikke visste hvordan dette måtte gjøres. Er glad jeg hadde smarttelefon som kunne være helpdesk. Håper det var verd det for dette ubrukelige bildet som jeg til slutt fikk overført med Bluetooth :)

t3ht3voh8g18mvj13bh3.jpg

Får heller ikke snudd bildet, det er rett veg på tlf og data.. har prøvd å snudd for så å laste opp men uten håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...