Spiff Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 endte bak en skyline r34 forrige dagen, stussa mest over at denne var venstreratta. trodde ikke det var solgt noen av de med venstreratt?? gikk forøvrig på polske skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Spotta disse gamle traverne på esso ramstadsletta fredag. Herlig syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Så denne i dag.[ Bilde ] [ Bilde ] Den var tøff. Ligner på min Men det var vel i går (på torsdag) du så den posta litt etter kl 12 så jeg så den dagen før ; ) Hehe. Var bare der på torsdag se. Ikke på fredag. Jeg så det var posta litt etter 12. Rart du ikke så meg kjøre. Bilen sto bare der du tok bildet en liten stund. Stod 100 meter lenger bort nesten hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 endte bak en skyline r34 forrige dagen, stussa mest over at denne var venstreratta. trodde ikke det var solgt noen av de med venstreratt?? gikk forøvrig på polske skilter Det er ikke helt uvanlig å konvertere spesielle biler som kun ble levert som høyrerattet til venstrerattet. Det gikk en showbil R34 her i Norge også for noen år siden som var konvertert på samme måte. Man bruker normalt deler fra lignende biler som er blitt levert som venstrerattet i en slik konvertering. På Skyline var det ofte Bluebird-deler (ikke den vi er vant til. ) som ble brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Spottet denne på Biltilsynet forleden dag, så rimelig strøken ut! Lå også foran og bak denne på vei til jobb i dag er vel sjefen i Marco Reklame etter hva jeg skjønte Sigurd hadde skrevet tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Så denne parkert på Ullevaal stadion i dag, Med sølvstriper og orginal farge på felgene Og denne ser jeg hver dag, gull striper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Definitivt penere med gullstriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 [ Bilde ]endte bak en skyline r34 forrige dagen, stussa mest over at denne var venstreratta. trodde ikke det var solgt noen av de med venstreratt?? gikk forøvrig på polske skilter Niiiice! Vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Traff på en ferrari 512 tr midt i Stavanger city, rå bil må jeg innrømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Spottet denne på Biltilsynet forleden dag, så rimelig strøken ut![ Bilde ] Lå også foran og bak denne på vei til jobb i dag er vel sjefen i Marco Reklame etter hva jeg skjønte Sigurd hadde skrevet tidligere? [ Bilde ] [ Bilde ] Stemmer det Bech Han bor jo i Rosendalsveien. Han sa han var litt redd for å bli stoppet av politiet, kjører jo rundt med alkohol reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Ser Marco Reklame Porschen hver dag siden han jobber i samme bygg som meg Det er ikke sjeldent at det står noe annet gromt utenfor der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Spotta en meget fin rød e39 sedan med dobbeleksos bak forbi voss for ca 30 min siden. Noen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Er det 4c disse heter? Spenstig redskap ihvertfall. Står en F12 rett utenfor hotellet også, men den gidda jeg ikke ta bilde av, da Ferrari tydeligvis ikke er så uvanlig her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Tøft! 4c den heter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Spottet denne litt tvetydige, men svært vakre E-klassen i Rendalen. Må være en svært sjelden utgave dette her, W124 fra A-stolpen og bakover, og W210 front. Kan det være en pre-produksjon av W210? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå