Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Så denne i dag.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Den var tøff. Ligner på min :)

Men det var vel i går (på torsdag) du så den :P

posta litt etter kl 12 så jeg så den dagen før ; )

Hehe. Var bare der på torsdag se. Ikke på fredag. Jeg så det var posta litt etter 12.

Rart du ikke så meg kjøre. Bilen sto bare der du tok bildet en liten stund. Stod 100 meter lenger bort nesten hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endte bak en skyline r34 forrige dagen, stussa mest over at denne var venstreratta. trodde ikke det var solgt noen av de med venstreratt?? gikk forøvrig på polske skilter

Det er ikke helt uvanlig å konvertere spesielle biler som kun ble levert som høyrerattet til venstrerattet. Det gikk en showbil R34 her i Norge også for noen år siden som var konvertert på samme måte. Man bruker normalt deler fra lignende biler som er blitt levert som venstrerattet i en slik konvertering. På Skyline var det ofte Bluebird-deler (ikke den vi er vant til. :D) som ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne på Biltilsynet forleden dag, så rimelig strøken ut!

20130618_151611.jpg

Lå også foran og bak denne på vei til jobb i dag ;) er vel sjefen i Marco Reklame etter hva jeg skjønte Sigurd hadde skrevet tidligere?

20130620_074204.jpg

20130620_074734.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne på Biltilsynet forleden dag, så rimelig strøken ut!

[ Bilde ]

Lå også foran og bak denne på vei til jobb i dag ;) er vel sjefen i Marco Reklame etter hva jeg skjønte Sigurd hadde skrevet tidligere?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Stemmer det Bech :wink: Han bor jo i Rosendalsveien. Han sa han var litt redd for å bli stoppet av politiet, kjører jo rundt med alkohol reklame :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne litt tvetydige, men svært vakre E-klassen i Rendalen.

Må være en svært sjelden utgave dette her, W124 fra A-stolpen og bakover, og W210 front.

Kan det være en pre-produksjon av W210? :D

croywf5h3wdr7jl1jdrl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...