Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk Norges første og eneste (?) WRX STI på jobben i dag:D ble ikke akkurat store prøveturen, men fikk kjørt den rundt bygget og inn i butikken iallefall ;) vanvittig grom bil!!

Når den koster mer enn en ny 335I X drive så er det ikke så rart den blir den eneste i Norge, norske avgifter er flotte greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3'n til han som eier Marco reklame det der.. Han hadde den iallefall før, var svart og hvit annenhver uke:p

Den har han vel solgt for mange år siden. Så den daglig før. Mistenker at eier bor på Nordstrand fordi jeg ser veldig ofte biler med Marco reklame på.

Gikk en stund en ny 997 med gulf farge, så ble den hvit med noe greier på, indet siste har det rullet en m5 forbi ofte med Marco reklame på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den med hvite Varrstoen antar jeg? :)

Så ikke felgene. Den kom mot meg i en rundkjøring. Så felgene ble skjult bak rundkjøringa. Sjåføren hadde en signalgul genser. Muligens en refleks vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne dere ikke skrevet om før!? jaja...

 

 

Spotta en lav grønn e30 idag med bur og no breie felger.. tror den er på forumet... den til 150lapper? Den spratt og hoppa her og der mens den kjørte...på flat vei... kan umulig være komfortabelt eller ålreit å kjøre den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har han vel solgt for mange år siden. Så den daglig før. Mistenker at eier bor på Nordstrand fordi jeg ser veldig ofte biler med Marco reklame på.

Gikk en stund en ny 997 med gulf farge, så ble den hvit med noe greier på, indet siste har det rullet en m5 forbi ofte med Marco reklame på

Jan Erik som driver marco reklame bor i Rosendalsveien på Nordstrand, han har hatt mye fett de siste årene. Blant annet RS4, M3 E93 (den på bilde), F10 M5 og nå den 911. Alle de bilene har han hatt masse forskjellig fet folie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...