Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) http://www.grandtouring.no De møtte opp på Trollveggen, kjørte Trollstigen over til Valldal, Ferge over mot Geiranger, hvor de overnattet. Dagen etter var det tur til Lom som stod på tapeten, før de kjørte tilbake til Geiranger. Fine kjøreveien med andre ord De har treff en gang i året, med tidsriktig bekledning og god stemning! Er vel ikke et treff man kan melde seg på helt uten videre, må vel bli invitert, men det skal vel sikkert ikke være en umulig oppgave Du får heller ikke komme med hvilken som helst bil, er vel GT-biler only, sånn ca Mercedesen er forøvring en 450SLC, i svært god stand! Endret Mai 31, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Meget kult! Går ruten alltid i disse trakter? En 500 slc med 111.000 på telleren burde vel vere innenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Burde kanskje melde opp 500sec min neste år.... Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 MusikerMercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 1980 Honda Accord. Så veldig strøken ut. ...og et bidrag til i Macan-kjøpere-som-våger-å-kjøpe-bil-med-farge-kategorien. danskiii, Bimmer fan og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Det er ikke en farge jeg ville ha valgt på min Porsche, men jeg har stor respekt for de som tør å velge utenom standardfargene. Macan er forøvrig en av de finere SUV'ene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Jeg hadde nok ikke valgt den selv heller, men jeg har sansen for at noen velger litt annerledes. Denne som jeg har postet tidligere i denne tråden kunne jeg derimot gjerne hatt. Bimmer fan og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Meget kult! Går ruten alltid i disse trakter? En 500 slc med 111.000 på telleren burde vel vere innenfor Har gjort det siste åra ja, er kanskje her man finner de beste kjøreveiene? Loen har også stått på plakaten, så da er ikke det så altfor langt unna deg Folk kommer ganske så langveis fra, til og med et par svensker har tatt turen Veldig tøft treff iallefall, noe for seg selv! Driver å slenger sammen en film jeg filma med drona mi nå, bare så synd at GPS-dekningen i Trollstigen ikke var til å skryte av.. (="umulig" å få til noe) Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 SL63 AMG i Trondheim sentrum danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 (endret) to stk i8 utenfor caspar storms vei 16 i dag. Ofte mye pent å se der! Endret Juni 2, 2015 av Haakon_H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Så en Hamann 525d og en 420d som prøvde seg på M4 reklame her om dagen utfor ålesund Endret Juni 3, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Naboens GTR strollet fint opp ved siden av meg på butikken i dag Endret Juni 3, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 1967 Oldsmobile Cutlass par Fredrik, on ipernity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayRichStreets Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Spotta denne 24.05.15, må vel være den eneste i Norge? Kommer til å legge ut flere bilder på denne siden også https://www.facebook.com/NorwayRichStreets danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Så en Hamann 525d og en 420d som prøvde seg på M4 reklame her om dagen utfor ålesund Tror jeg spottet din bil ved flisbutikken ved Fagerlia nå i kveld. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå