Fredrik 90 Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 125I med noe som ser ut som Biltema eksos... TheMaa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Denne kom utenfor Jobben min istad like før vi stengte. GL350 Bluematic med A.R.T Stylling. Solgt av Sandven, veldig "Russia" typisk stylling bmwgreg90 og NA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Koenigsegg CCXR Til Olav. Var på Autoxo og fikk høre at han skulle dra på et visst tidspunkt så fikk noen bilder og en video da han dro. Mye rått på Autoxo! SLR'n og V12 Vantage'n sto utenfor dekksenteret til Henning S. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Her er fra et C&C Romerike Treff. Kom veldig seint og gikk glipp av masse. Men denne Murcielagioen husker jeg at jeg så på Statens Veivesen. med Prøveskilter. Denne er jo BT20 regga så ikke lenge siden, nå er den vel på BT26. Kan finne bilde fra da den var uten skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Noen som skal på C&C på Øvrevoll førstkommende søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Denne kom utenfor Jobben min istad like før vi stengte. GL350 Bluematic med A.R.T Stylling. Solgt av Sandven, veldig "Russia" typisk stylling Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Jobber på Huysman du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Jobber på Huysman du eller? Ja. Oppe på KidKarten.. Ganske teit at HHK er et sted for motorsport, alikavel er bare noen ansatte litt kjent med bil, mens jeg og en på kontoret virkelig gidder å dra på treff osv. Og Lønna er ikke Kiwi-verdig engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Noen som skal på C&C på Øvrevoll førstkommende søndag? Vurderer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Håper det kommer det no kult. Må dra tidlig fra jobb . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 (endret) Håper det kommer det no kult. Må dra tidlig fra jobb . noekult kommer ja :) Endret Juni 19, 2015 av noekult Krika reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 noekult kommer ja :)Haha, genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 El Camino SS (eller i det minste en med SS-merke ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 (endret) Så en stilig Morgan på vei ned fra Haukeli idag 190 hest på rett over tonnet tung bil er nok kos Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Endret Juni 21, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Lå bak den ombord i ferjen over Boknafjorden for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Såg denne her idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå