Ohrvik Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Det var en gang en passat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 i Grieghallen i går kveld SondreLM fra forumet om eg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Er han ja Skjønner ikke at man kommer seg rundt i byn med lav bil. Er jo så mye veier som er helt på trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Kom over denne rariteten i dag. Det stod ingenting annet enn "Zodiac" noe sted på bilen, ei heller inni bilen. Ettersom det er noe jeg normalt forbinder med gummibåter, stod jeg i grunn der som et spørsmålstegn. Etter å ha sjekket opp registreringsnummeret viser det seg at det er en 1964 Ford Zodiac, som igjen er luksusvarianten av Ford Zephyr. Jeg tror aldri jeg kunne gjettet at denne var en Ford. Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Rå-stilig. Så i en Porsche 928 "shooting brake" ved Shell, Korsegården i Ås litt på 12:00 i dag. Pleier vanligivs ikke å poste uten bildet, men det var noe utenom det vanlige .. Dessverre så hadde jeg ikke mulighet til å ta bilde da. Etter å ha sett litt rundt på nettet er det sannsynligivs denne jeg så. Var i hvert fall riktig farge og kan jo uansett ikke være så mange av dem på norske skilter. Endret Juni 29, 2015 av Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Dagens. Bergheim Oslo fikk inn en C7 som har vært der I en ukes tid. Veldig tøff og anbefaler at dere tar en tur innom. Så en S5 på Storo og en A5 med noen spesielle lykter.. og en veldig kjedelig mustang. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Fått høre fra en Kompis at Autoxo får inn en ny Hurucan på Onsdag. Om dette er sant eller ikke, vet jeg ikke.. Men skal ta turen innom på dagen og se om det har kommet en. Tar noen bilder da som blir lagt ut her om jeg får med meg den. 4.Juli nærmer seg snart også så blir noen bilder derfra hvis noen vil ha. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 hahahahahah morsomste snappen på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 På tur til Haugesund. 2010 Audi RS5 1974 Mercedes 450 Sl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Drosjefarga Alpina spotta i Østerrike Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 På tur til Haugesund. 2010 Audi RS5 DSC_0103r.jpg 1974 Mercedes 450 Sl DSC_0104r.jpg Har vært til salgs en del ganger den RS5en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Nye Cayenne GTS I Oslo Sentrum og en svensk Mustang. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Spottet en rød 5 serie i en farge som kunne se ut som matt rød i arendals traktene. Pen og se på var den SSP emblem på bakluken. Noen her ? Lenge leve shitty kina telefon og megapixler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Lå bak en strøken Capri i stad 1971 1600 GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Audi R8 V8 på Valle, en 996 GT3 RS utenfor Møller Ensjø og en Regjeringsbil 7er. Med V12ern Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå