tonyku Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Ligger bak en rimelig strøken 2-dørs 325ix i Balsfjord. Tilhører en kar i Lenangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Spottet en R230, stod AMG bakpå, men om det faktisk var det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Alpina b3 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Rart når VIN-nummeret sier at bilen i utgangspunktet er Alpinweis, automat og produksjonsdato 2/5-83... Må jo være kjipt å ha et chassisnummer på bilen som er totalt feil da. Du skal Være ganske overbevisende for å klare å selge denne som en M635csi StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Det er en vanlig 635CSI! Ferdig snakka, eiern er vel full av bullshit og røverhistorier om han hevder noe annet.. johnja og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 En artig liten Fiat 500 som hadde parkert ved siden av meg. Sent from my iPhone using Tapatalk Peak, hermanoo90 og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Glemte denne:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 911 gt3 rs, så den tidligere på dagen. Sjåføren så vi stod og så på, så han dro på litt på parkeringsplassen, deiligste lyden ever. m4dct og Tunsaskw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Gud bedre, jeg fikk tårevåte øyne av denne E30en jeg kom over. Solgt ny i april 1985 og samme eier (f.1938) frem til nå nylig. Bilen ser meget bra ut, stått i garasje hele livet og kun gått 70 000 km. Ringte eieren den sto registrert på, men bilen var akkurat gitt bort til barnebarnet. Så jeg ringte barnebarnet, men de var ikke interessert i å selge med det første. Jeg insisterte på at de måtte få bilen i garasje slik at den ikke blir stående i saltlaken gatelangs gjennom vinteren. Bare tanken på at en random narkoman kan stjele denne og herje rundt gjør meg litt stressa. danskiii, Daniel., HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 ImageUploadedByTapatalk1441392852.511031.jpg En artig liten Fiat 500 som hadde parkert ved siden av meg. Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg så en 500 kjøre i innflettingsfelt, det var noe av det søteste jeg har sett! En av favorittbilene min ^^, hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Jeg så en 500 kjøre i innflettingsfelt, det var noe av det søteste jeg har sett! En av favorittbilene min ^^, Du får ta deg en tur til Torshov. Pleier å stå en gul en i Hans Nielsen Hauges gate, og en blå en i Presidentgata. Denne hvite var ny for meg og stod parkert i Hegermanns gate ved oksen. Alle 3 er av den klassiske typen, ikke den nye retroinspirerte klovnebilen. Sent from my iPhone using Tapatalk noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Du får ta deg en tur til Torshov. Pleier å stå en gul en i Hans Nielsen Hauges gate, og en blå en i Presidentgata. Denne hvite var ny for meg og stod parkert i Hegermanns gate ved oksen. Alle 3 er av den klassiske typen, ikke den nye retroinspirerte klovnebilen. Sent from my iPhone using Tapatalk Kult, takk for tips! Jeg lå bak en hvit en i fjor på Ring 2 ved Sagene. Classy dame i 30 åra som kjørte, ble nesten forelska med en gang hehehe. Interessant høy konsentrasjon av disse i det området. Naboen på Frydenberg har også en som dessverre har vært under en bilcover i hele sist vinter, og jeg har ikke sett den på veien i sommer heller...Artig å se den knøtte formen under coveren, er ikke mye større enn en avistralle lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Kult, takk for tips! Jeg lå bak en hvit en i fjor på Ring 2 ved Sagene. Classy dame i 30 åra som kjørte, ble nesten forelska med en gang hehehe. Interessant høy konsentrasjon av disse i det området. Naboen på Frydenberg har også en som dessverre har vært under en bilcover i hele sist vinter, og jeg har ikke sett den på veien i sommer heller... Artig å se den knøtte formen under coveren, er ikke mye større enn en avistralle lol Trekker altid litt ekstra på smilebåndet når jeg ser en slik. Generelt er konsentrasjonen av gamle hverdags klassikere ganske høy i dette området. Mye spennende å se på, men desverre er jeg alt for flink til å glemme å ta med tlf når jeg er ute å går. Det virker som at de fleste av disse bilene brukes som hverdagsbiler. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Trekker altid litt ekstra på smilebåndet når jeg ser en slik. Generelt er konsentrasjonen av gamle hverdags klassikere ganske høy i dette området. Mye spennende å se på, men desverre er jeg alt for flink til å glemme å ta med tlf når jeg er ute å går. Det virker som at de fleste av disse bilene brukes som hverdagsbiler. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, utrolig mye gammelt, sært og kult (Saab, Volvo, Renault, Peugeot o.l.) på østkanten Som bildene til Galro og Werther klart viser...Jeg har egentlig ikke spesielle følelser for eldre italienske biler (foretrekker japanske klassikere), men det er beundringsverdig at man nå og da ser 30+ år gamle italienere som på mirakuløst vis fortsatt finnes på veiene! De faller jo praktisk talt fra hverandre av seg selv! Hadde en muligens sammenlignbar tidlig 80-talls Mini før, den mista for eksempel eksosen på bakken under en kjøretur. Haha, det er utrolig slitsomt å ta vare på gammel bil, all respekt til mennene som tar vare på bilkulturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå