m4dct Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 (endret) Er det noen grense på hvor stort front nr. Skiltet må være? Fordi lamborghinien har et veldig lite nummerskilt foran Sent from my iPhone using Tapatalk Endret September 24, 2015 av m4dct Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Ennå en Olsenbanden bil. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Ja, det er det m4dct, se kjøretøyforskriften §§ 39-10 og 39-11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Ja, det er det m4dct, se kjøretøyforskriften §§ 39-10 og 39-11. Takk for svar lurte bare fordi jeg aldri har sett ett så lite skilt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Dagens idiot. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Thanks for making my day!! å herre jeg døde av latter.. 2 ganger tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Thanks for making my day!! å herre jeg døde av latter.. 2 ganger tror jeg Hehe, takk heller den kvinnelige sjåføren med leopardsinglett Hun så at jeg selv sto å lo, men det virket ikke som hun skjønte hva jeg lo av fordi hun så bare forvirret ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Jobber fortiden rett ved siden av der. Den røde GT3 RS er helt rå. Fikk med meg den kjøre bort der fra en gang. Frekk lyd. Så det stod en Ferrari utenfor der i går. Mye fete biler som er innom. Skulle gjerne ha sett Mclaren 650 de hadde innom. Lucky! Jeg så de hadde en Audi R8 og en RS2 der inne samme dagen den ble utlevert. Fikk du sett nærmere på dem? Hva slags Ferrari? Ja, jeg bor 4 minutter unna, så skulle gjerne sett den selv å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Ja, vært mye kult der. 430 spider, men stod ikke der inne. Stod og ventet utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Ja, vært mye kult der. 430 spider, men stod ikke der inne. Stod og ventet utenforVar dette en sølvfarget F430 Spider med Rødt Stofftak? Så en kjøre mot Etterstad nå nettopp fra Ensjø Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Uforskammet strøken, men stygg Oldsmobile Silouette tror jeg det var. Caddilac XLR og en gammel Alfa som ikke var rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Var dette en sølvfarget F430 Spider med Rødt Stofftak? Så en kjøre mot Etterstad nå nettopp fra Ensjø Sent fra min SM-G900F via Tapatalk korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 En av veldig få ferrarier som brukes til alt...uansett vær og vind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Dagens Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Olemorten burde få klapp i bakhodet for å kjøpe en så feit bil i sølv... m4dct reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 For noen år siden la noen her ut et bilde av A-Forden i Bærum som brukes som helårsbil - selv i januar....Førstegangsregistrert 16 februar 1931 og fortsatt i helårs trafikk og utendørs parkering. Da er man en seig jævel.... Bortenfor står en 1951 (import 1989) Cadillac 62-series som sikkert tilhører samme karen. Jeg liker designet på den - skikkelig mafiabil. Galro, And-reas og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå