SofaKingFresh Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Stod å vaska bilen da en X6 kom kjørende inn i vaskeautomaten Jeg står og håndvasker E39'n og en NY X6 går rett i slapp-modus. Og når jeg stod å tørka av bilen på utsiden, kom Alex88 løpende bort mot meg og lurte på hvor Schmiedmann var Nydelig E46, Alex88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spotta en 7'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spotta en splitter-ny Z4M i sta, det var også en kvinne bak rattet Et "veldig bra" mobil bilde av den her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Slipper å sensurere skiltnr om du fortsetter å ta bilder med den mobilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Veldig kjekt vettu Zoooma som F for å få tatt bildet også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Ser det, ser knapt nok at det er en Harlem Transport lastebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spotta en splitter-ny Z4M i sta, det var også en kvinne bak rattet Et "veldig bra" mobil bilde av den her: Finnes ikke M-versjon av nyeste Z4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spotta en splitter-ny Z4M i sta, det var også en kvinne bak rattet Et "veldig bra" mobil bilde av den her: Finnes ikke M-versjon av nyeste Z4. Gjør det ikke? Den hadde ihvertfall ///M logoen, og fire rør ut bak + m-tech pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spotta en splitter-ny Z4M i sta, det var også en kvinne bak rattet Et "veldig bra" mobil bilde av den her: Finnes ikke M-versjon av nyeste Z4. I så fall..hva er dette da? Samme bil Fredrik? om du spotta den i Skien/porsgrunn Sett denne et par ganger, bare aldri fått rota meg til å ta bilde av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 En Z4 med M-klistremerke på. Z4 M eksisterer ikke. BMW har t.o.m. nektet for å lage en M-versjon (men alle vet at de skal komme med det senere, nå vil jo at folk skal kjøpe Z4 så mye det går ann). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spottet en gul (skikkelig 70-talls farge) Porsche 914 2.0 (altså en 73-modell eller nyere), men jeg var dessverre uten mobil/kamera. Bilen var ellers helt lik den på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Spotta en splitter-ny Z4M i sta, det var også en kvinne bak rattet Et "veldig bra" mobil bilde av den her: Finnes ikke M-versjon av nyeste Z4. I så fall..hva er dette da? Samme bil Fredrik? om du spotta den i Skien/porsgrunn Sett denne et par ganger, bare aldri fått rota meg til å ta bilde av den.. Er nokk helt sikkert den, spotta den på "Meny Saga" i Skien ja. Tror ikke det er mange like av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 det vare en skikkelig tøff z4, nå skjønner jeg hvordan folk kan bruke penger på dem. Det M-emblemet var ufattelig usmakelig, bilen er så clean og ser dyr ut, for så å få påmontert et m-emblem, sinnsykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Nye Z4 er dritlekker,men å sette på 4 rør og et M emblem passer ikke helt for folk som kjenner modellen. Liker fire rør,men ikke når det ikke er grunn til det.. Z4 3.0si kunne fått lov å ha sånn eksos,men likegjerne noen potter som gir den nydelige motoren litt cred lydmessig. Bare hør på en gammel E34 525,brummer jo som en versting. Spotta en 335i cab på jobb i dag,veldig lyst til å prøvekjøre den bilen over hardangervidda i fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 3.0Si med originalt eksosanlegg brummer greit den kan jeg si deg. Og har en nydelig snert på høyere turtall med SPORTknappen innkoplet Tror faktisk et effektanlegg kan bli litt vel mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå