viggo E34 Skrevet April 22, 2021 Skrevet April 22, 2021 Gule lamper gjorde seg absolutt, bilen helrå👌🏼
Mortenej Skrevet April 23, 2021 Skrevet April 23, 2021 Kledde virkelig gule lamper denne. Blir bare råere for hver sesong denne
NeonMuffler Skrevet Mai 12, 2021 Forfatter Skrevet Mai 12, 2021 Takker folkens, alltid hyggelig å høre pdd står bilen nå uten eu godkjenning, så da er den satt på bukker og «tilbakestilles» til en ny godkjenningsrunde med litt andre ting og så en ny eu igjen. Skjer mye hjemme for tiden også så går litt smått her:) moro å se e34 sammen med f10en min 👍 er også i planer på litt andre felger, da skrudde kantfelger. Så hvis noen vet om et sett med hamann PG1 så skrik ut! I 18”. M5 bremsene er på igjen og fått på yellowstuff bak også nå. Lars89, Zeveren, liffi og 3 andre reagerte på dette 6
Zeveren Skrevet Mai 13, 2021 Skrevet Mai 13, 2021 Virkelig et smykke av en E34 🥰 hvorfor er spoiler fjernet forresten? 😊
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2021 Forfatter Skrevet Mai 13, 2021 11 timer siden, Zeveren skrev: Virkelig et smykke av en E34 🥰 hvorfor er spoiler fjernet forresten? 😊 når man har bilen "lik" i lengre tid vil man ofte endre litt ting, så da ble det å teste en litt annen look uten vinge men den havner nok tilbake igjen. men skal ta en godkjenning og eu kontroll først
sveigis Skrevet Mai 14, 2021 Skrevet Mai 14, 2021 Dette er en av de feteste e34ene jeg vet om . Alle moddingene er så forbannet riktig gjort og ser jo ut som det er originalt. Du er flink ,ikke minst at du fremdeles har den selv etter så mange år.😊 Vært trist å se denne bli brukt opp av andre .
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2021 Forfatter Skrevet Mai 16, 2021 Takk Jan:) ja blir nok å bare beholde denne, selvom jeg ofte får spm om salg. nå er den klar for visning, for godkjenne hjul, spacere og nye coilovers:) må bare få booka time Fikk også retta opp og sveisa bedre oppheng til visnings eksosen som er på:) Zeveren, Bimmerlorris og liffi reagerte på dette 3
Bimmerlorris Skrevet Mai 23, 2021 Skrevet Mai 23, 2021 He he he visningseksos 😂 Nå ble jeg påminnet at jeg må få bestilt time og få godkjent senken jeg har på min 😉👍 Som vanlig så jo denne kjerra bærre lækker 😍 NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Skrevet Juni 4, 2021 Hvis noen har tips om noen felger så send meg gjerne info her på melding eller Facebook er på jakt etter skrudde felger i 18”. Type BBS e88, acs , men aller helst hamann PG1 kan ta mine i bytte som delbetaling også liffi og sveigis reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Juni 10, 2021 Forfatter Skrevet Juni 10, 2021 Bruksbilen jeg kjøpte i romjula er bytta ut med ny😅 merket fort savnet etter hengerfeste, og gjerne litt mer motor. Og siden vi bor i Norge er de fleste 530d en touring, så de det en 2011mod 530d med xdrive og Msport liker bilen sålangt, deilig med litt moment, + at denne har endel mere utstyr enn den forrige sen har gått endel lengre så litt pirk å ta tak i, og startet med å fikse skadene på skinnet ved armlenet. ellers er jeg ikke fan av chrome heller, så har bestilt sorte nyrer, sorte blinklys plastikk, sorte dørhåndtak og led lys til tåkelysa så de matcher hovedlysene. Skal også få foliert chrome listene rundt vinduer og lakke rails:) orker ikke lage egen tråd på denne så legger heller litt info her👍 Bimmerlorris, volvobrage og HenrikSolberg reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Juni 10, 2021 Skrevet Juni 10, 2021 Gratulerer med nydelig bil Christian .😊 Dette er bil med stor b synes jeg . Ser bra ut og krefter så det holder til vanlig bruk . Liker planene og 😎😎
NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2021 Forfatter Skrevet Juni 11, 2021 På 10.6.2021 den 19.44, sveigis skrev: Gratulerer med nydelig bil Christian .😊 Dette er bil med stor b synes jeg . Ser bra ut og krefter så det holder til vanlig bruk . Liker planene og 😎😎 Takker Jan! Ja enig i det:) bilen ble eu godkjent uten noen feil idag så ds hsr man denne en liten stund:) lager litt planer rundt den, så blir å bestille en leppe til fangeren og få den lakkert + lakkere takrailsene i bilen farge
NeonMuffler Skrevet Juli 25, 2021 Forfatter Skrevet Juli 25, 2021 Må si jeg savner å kjøre denne, har jo stått i hele juli og nesten hele juni.. skilter er jo levert så blir ikke noe før visninga er unnagjort og eu er tatt. Håper det går smertefritt bilen er klar hvertfall sveigis og Sjakalen reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Juli 25, 2021 Skrevet Juli 25, 2021 Skjønner du savner å kjøre den og sesong går jo så innmari fort og .🥺 Men visning går nok bra den 😊 NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Juli 28, 2021 Forfatter Skrevet Juli 28, 2021 På 25.7.2021 den 19.52, sveigis skrev: Skjønner du savner å kjøre den og sesong går jo så innmari fort og .🥺 Men visning går nok bra den 😊 Sant det, og nå har jeg bestemt meg for å ha 17” på bilen igjen, gjøre litt oldschool stil:) har så mye liggende, så skal restaurere org m5 felger med turbin deksler etterhvert. Blir som vanlig å kjøre bredest mulige dekk og få dytta de helt ut i hjulbuene. Har børsta støv av gamle photoshop skills og lagd 3 versjoner mtp farge. Tror jeg skal gå for gull faktisk, dor å minnes litt gamle bbs stil. Føler det passer fint inn med fargene på bilen også har vaska deksler i første omgang. Må få tak i midterste delene da de mangler. Vet at noen lager de i 3D printer så skal prøve de:) har litt div i garasjen nå, i tillegg d58 som står på bilen og farge utkast: org farge; gunmetal: og gull: tror det kan bli kult jeg! Bimmerlorris, fxslin, HalvorK og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå