Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Ny kebabtralle, 528iA, 3liter rekkesekser :)

attachicon.gifimage.jpg

Ser jeg har litt fukt i lyktene, vanlig feil på f10-11? Har sikkert stått lenge ute hos forhandleren i regn, tenker vente en stund å se om det tørker opp før jeg ber om å få det utbedret. Står i garasje nå. Jævlig dritt å være sjuk når den står og roper om oppmerksomhet!

Gratulerer med herlig bil med fantastisk motor, var denne maskinen jeg skulle hatt :)

Fukt i lyktene er dessverre en svakhet på F10, en av svært få svakheter forøvrig :)

Edit:

Og en liten ting til, F10 er så langt ifra kebabtralle man kommer...

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier det gå vekk når den står tørt en stund? Digger bilen! Helt fantastisk nydelig å kjøre, med absolutt rett motor!

Anbefaler deg å prøve med noen silica gel poser inni lykten :-) funker på e36n min.

Leste det allerede var diskutert nå ;)

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar bra ja! Elsker girkassa, den er genial. Et bilde til, siden det tross alt er bildetråd. Ikke særlig pene felger på vinter, 225 framme og bak, gs-felger. Tror eg beholder de denne vinteren, og ser om eg kjøper nye sommerhjul og legger vinterdekk på originalfelgene når den tid kommer. Bbs ch/ch-r har eg sansen for.

post-49589-0-82857400-1423249240_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig, men må bare nevne at vi har en kebabsjappe rett nedi gaten her, og eieren har en hvit F10 med hvite baklykter. non-msport og 520d. Synes den ser rar ut. Hehe

Synes våre nye landsmenn mer og mer har gått over til Mercedes jeg, iallflall mitt inntrykk. Perioden på 90 tallet da alle ropte "kebabtralle" etter E30 og E36 er for lengst forbi, problemet nå er at mange mener BMW og spesielt 5-serien er blitt en gubbebil... Her er jeg heller ikke enig, men jeg er enig i at 5-serie er en av verdens beste biler (som modellserie) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...