Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, figgen skrev:

Morsomt med "rakettmodus" (Launch Control) i en X5. :) 

image.jpeg

Spennende. Har du prøvd launch control funksjonen? Kommer det opp noen tilleggsfunksjoner som feks tidtagning? Min x4 har nå bikket 3300km så kanskje det er på tide å prøve nå:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, rst026 skrev:

Spennende. Har du prøvd launch control funksjonen? Kommer det opp noen tilleggsfunksjoner som feks tidtagning? Min x4 har nå bikket 3300km så kanskje det er på tide å prøve nå:-D

Jepp. Den er testet 2 ganger. Nei, desverre ingen tidtagning. Det må du nesten hyre inn en copilot for å gjøre :) Vet at det er mulig å koble iPhonen til bilen og bruke BMW M-Laptimer. Men som nevnt, du bør holde begge hendene på rattet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, figgen skrev:

Jepp. Den er testet 2 ganger. Nei, desverre ingen tidtagning. Det må du nesten hyre inn en copilot for å gjøre :) Vet at det er mulig å koble iPhonen til bilen og bruke BMW M-Laptimer. Men som nevnt, du bør holde begge hendene på rattet :D 

Lurt å holde begge henda på rattet ja:-D. Min er oppgitt til 5,2, men det er nok sikkert med launch control. Ser at du har m-performance pakken. Gjelder det motortuning også? Jeg fikk beskjed av BMW forhandler i Tromsø at m-performance tuning for euro6 motorene ikke var tilgjengelig enda. Kanskje det ikke gjelder alle:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rst026 skrev:

Lurt å holde begge henda på rattet ja:-D. Min er oppgitt til 5,2, men det er nok sikkert med launch control. Ser at du har m-performance pakken. Gjelder det motortuning også? Jeg fikk beskjed av BMW forhandler i Tromsø at m-performance tuning for euro6 motorene ikke var tilgjengelig enda. Kanskje det ikke gjelder alle:?

5,2 er meget bra! 0,1 kjappere enn min. :) Min motor er M50d, altså det vil si at den er tunet fra BMWs M-folk. På samme måte som 3-seriens M3. I korte trekk har dem tatt en 3.0l diesel og dyttet inn 3 turboer. Tror nok du har fått korrekt info fra forhandleren, det er ikke mulig å tune dette opp i etterkant. Sikkert mye pga utslipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...