teerex Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Los Angeles november 2006 🙂 Saltkjelen, fupsaker og eivi91 reagerte på dette 3
eivi91 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 6 hours ago, teerex said: Los Angeles november 2006 🙂 I 2006-2008 freste jeg rundt på denne blodtrimma saken her, og ofret ikke en tanke til store, uoppnåelige, nylanserte SUV-er. 😂 fupsaker, teerex og BimmerFan! reagerte på dette 3
liffi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ups E39_Cato, BimmerFan! og Saltkjelen reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden 2 minutes ago, liffi said: Ups Såg veldig fire red i4 aktig ut den der! gratulerer!
papertiger Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden 12 hours ago, eivi91 said: I 2006-2008 freste jeg rundt på denne blodtrimma saken her, og ofret ikke en tanke til store, uoppnåelige, nylanserte SUV-er. 😂 Ditto! Jeg freste rundt på 4-takts lettmotorsykkel med hull i potta for mer lyd på denne tiden, men oppdaget en hel samling med E70’er på rad og rekke (pressebilder?) når vi dro til Berlin på studietur med tysk-klassen på videregående i 2006/2007, mener å huske det var før den kom i butikkene for jeg fikk ganske store øyne når jeg oppdaget følget. Jeg har digget det designet siden den gang, og fascinasjonen ble ikke mindre når jeg i 2013 som relativt nyutdannet ingeniør og verdensmester bak rattet fikk kjøre sjefen min sin E70 med sportspakke når vi var i Telemark på firmatur. Uhyre imponert over hvordan effektivt en E70 med sportsunderstell og aktiv styring kunne flytte seg på svingete landeveier, for ikke å snakke om svevet fra M57’en. eivi91 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå