Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 hours ago, teerex said:

Los Angeles november 2006 🙂

premiere.thumb.jpeg.ae6a0cc391accedbf0c76b4dabe4187e.jpeg

I 2006-2008 freste jeg rundt på denne blodtrimma saken her, og ofret ikke en tanke til store, uoppnåelige, nylanserte SUV-er. 😂

P070808-18-52-02.jpg

Skrevet
12 hours ago, eivi91 said:

I 2006-2008 freste jeg rundt på denne blodtrimma saken her, og ofret ikke en tanke til store, uoppnåelige, nylanserte SUV-er. 😂

P070808-18-52-02.jpg

Ditto! Jeg freste rundt på 4-takts lettmotorsykkel med hull i potta for mer lyd på denne tiden, men oppdaget en hel samling med E70’er på rad og rekke (pressebilder?) når vi dro til Berlin på studietur med tysk-klassen på videregående i 2006/2007, mener å huske det var før den kom i butikkene for jeg fikk ganske store øyne når jeg oppdaget følget. Jeg har digget det designet siden den gang, og fascinasjonen ble ikke mindre når jeg i 2013 som relativt nyutdannet ingeniør og verdensmester bak rattet fikk kjøre sjefen min sin E70 med sportspakke når vi var i Telemark på firmatur. Uhyre imponert over hvordan effektivt en E70 med sportsunderstell og aktiv styring kunne flytte seg på svingete landeveier, for ikke å snakke om svevet fra M57’en. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...