Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Tre bimmere, og den mest spesielle er en e21 323..? Entusiaisttreff kaller man det ja

Man trenger tydeligvis å ha en spesiell bil for å være entusiast..? ikke mye entusiast du.. :lol:

Haha, skulle til å skrive det samme du. Spiller da ingen rolle hvilken bil man har, ZhilleN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke noe om og være ENTUSIAST, for dere roe dere litt da, entusiasttreff er da helt noe annet, men ble ikke så veldig overraska akkurat..! Er da helt normale biler, hvertfall to av dem, greit nok at de er strøkne, men ikke nok til at det er entusiast eid! bimmers ja, tror jeg snart melder meg ut herifra som mysild, skjønner fodt hvorfor han stakk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke noe om og være ENTUSIAST, for dere roe dere litt da, entusiasttreff er da helt noe annet, men ble ikke så veldig overraska akkurat..! Er da helt normale biler, hvertfall to av dem, greit nok at de er strøkne, men ikke nok til at det er entusiast eid! bimmers ja, tror jeg snart melder meg ut herifra som mysild, skjønner fodt hvorfor han stakk..!

Slapp nå av! :) Man kan vel være entusiast med en 116 også! Og jeg må si det treffet så ut som et entusiasttreff ja. E39, E36 og E21 må jo være en god blanding. Og bilene så bra ut..

Hvor stakk Mysild? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke noe om og være ENTUSIAST, for dere roe dere litt da, entusiasttreff er da helt noe annet, [...] Er da helt normale biler, hvertfall to av dem, greit nok at de er strøkne, men ikke nok til at det er entusiast eid! bimmers ja, tror jeg snart melder meg ut herifra som mysild, skjønner fodt hvorfor han stakk..!

Definisjonen av entusiast: "entusiast , definisjon av entusiast , betydningen av entusiast - 1 ( noun ) entusiast [əntʉsɪˈɑst] person som føler entusiasme overfor noe, person med spesiell interesse bilentusiast, musikkentusiast 2 ( noun ) entusiast [əntʉsɪˈɑst] person som føler entusiasme overfor noe, person med spesiell interesse bilentusiast, musikkentusias"

At du vurderer å melde deg ut av bimmers fordi du ikke helt forstår hva entusiast innebærer får jo være din sak! Uansett så er et entusiasttreff et treff for personer (entusiaster) med en samlet felles interesse. En Opel Rekord kan være like mye entusiasteid som en Ferrari 355 Spider.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...