StigJ Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Og jammen var det ikke vår i lufta i Rogaland i dag. Såpass at jeg ikke kunne holde meg lenger fra å dra ut Den Lille Røde fra vinterlagringen
aottesen Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Jaja, vår i lufta .. På tide å gjøre bilen klar for bedre tider! ...bare sommerhjul og en ORDENTLIG polering, så kan sommeren bare komme!
nalegutt Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 eg og en kompis var ute å kjørte litt i finværet, må si ein E30 blir liten iforholdt til ein Ford thunderbird
John90 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Ute og luftet 540'en idag Og eit lite bilde av 535'en på vinterlagringen...
Erik89 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Og jammen var det ikke vår i lufta i Rogaland i dag. Såpass at jeg ikke kunne holde meg lenger fra å dra ut Den Lille Røde fra vinterlagringen *Liker*
Evenol Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Jaja, vår i lufta .. På tide å gjøre bilen klar for bedre tider!*bilder* ...bare sommerhjul og en ORDENTLIG polering, så kan sommeren bare komme! Tøff 1'er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå