olebrumm Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Etter et lite uhell med den ene DPE 21" felgen har jeg fått på noen nye 20" felger i vente av ny inner del til DPE felgen. Og har fått montert KW coilovers i dag, skal justeres ned en liten cm foran
Simennzz Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Klar for søndag med banekjøring [ Bilde ] Hvor pleier du kjøre på bane hen? Pen bil forresten
StigJ Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Takktakk Reve gokartbane. Stikk innom i morgen (søndag) BMWCCN arrangerer.
///Thomas Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 [ Bilde ] Hmmm... Forstår meg virkelig ikke på denne trenden med å kjøre rundt med skistativ til langt ut på sommeren
ZhilleN Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 [ Bilde ] Hmmm... Forstår meg virkelig ikke på denne trenden med å kjøre rundt med skistativ til langt ut på sommeren Fordi det er annerledes, og mange som kjører uten, liker og skille meg ut i mengden
Eksos Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Jeg kjører uten skistativ om vinteren, upraktisk, men annerledes Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
ingard Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 [ Bilde ] Hmmm... Forstår meg virkelig ikke på denne trenden med å kjøre rundt med skistativ til langt ut på sommeren Ikke mange som skjønner seg på hipstere (neida, bare tuller )
APedersen Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Jeg og noen lave venner på photoshoot idag [ Bilde ] Groooomt Er den E38'n på forumet? Tror ikke jeg har sett den Disse bildene likte jeg meget godt! ZhilleN@Michter [ Bilde ] [ Bilde ] Var mye gromt her ellers EDIT: Må vel legge ut et par bilder jeg og Ligger flere bilder i tråden min etter shining
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå