HalvorK Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Takker Har spart og tjent på alle kjøp og salg siden jeg var 14 år. Så måtte unne meg drømmen nå synes jeg.. Enjoy! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Deeeilig bil. Manuell kasse eller ?
Erikyog Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Takker Har spart og tjent på alle kjøp og salg siden jeg var 14 år. Så måtte unne meg drømmen nå synes jeg.. Enjoy! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Min drøm er å en gang kjøre en sånn:))))))))
|Ole| Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Takker Har spart og tjent på alle kjøp og salg siden jeg var 14 år. Så måtte unne meg drømmen nå synes jeg.. Enjoy! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Min drøm er å en gang kjøre en sånn:)))))))) Har ikkje dei fleste kjørt ein Supra?
Turbo-HF Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Takker Har spart og tjent på alle kjøp og salg siden jeg var 14 år. Så måtte unne meg drømmen nå synes jeg.. Enjoy! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Min drøm er å en gang kjøre en sånn:)))))))) Har ikkje dei fleste kjørt ein Supra? Har ikke kjørt og vil heller ikke!
Haakon_H Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 [ Bilde ] Rått! Sent from my iPhone using Tapatalk
ZhilleN Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Takker Har spart og tjent på alle kjøp og salg siden jeg var 14 år. Så måtte unne meg drømmen nå synes jeg.. Enjoy! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Min drøm er å en gang kjøre en sånn:)))))))) Joa...
Toastjern Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Hvem har sagt det ikke er praktisk med rust-panser? ;p flott å henge arbeidslampe i ! Sent from my iPhone using Tapatalk
Saltkjelen Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Haakon_H, ZhilleN, Kjexx.. Usedvanlig hyggelig å høre, takk takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå