Kjexx Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Haakon_H, ZhilleN, Kjexx.. Usedvanlig hyggelig å høre, takk takk takk Men har du bytta farge på "øyenbryna" ser ofte de der i speilet kommer bak på kvelden. Ikke mulig å ta feil av hva som kommer snikende.
APedersen Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Det der e jo først og fremst ikke en sjuer wicky
Jokkke Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Groom E34, tror jeg så den på instagram idag! EDIT: Her
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 [ Bilde ] Hva er det jeg ser? Har Salty gått over til hvite lys?
Saltkjelen Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 [ Bilde ] Hva er det jeg ser? Har Salty gått over til hvite lys? Å nei du. Noe slikt havner ikke på min bil. Bildet lyver Haakon_H, ZhilleN, Kjexx.. Usedvanlig hyggelig å høre, takk takk takk Men har du bytta farge på "øyenbryna" ser ofte de der i speilet kommer bak på kvelden. Ikke mulig å ta feil av hva som kommer snikende. Det ser ikke ut som om kameraet har greid å fange korrekt lysbilde. Jeg har helt vanlig lyssetting med orange markeringslys (øyenbryn)..
ArneR. Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Strøken bil JonasD. Synd de bomma med plasseringen av rattet.
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 [ Bilde ] Hva er det jeg ser? Har Salty gått over til hvite lys? Å nei du. Noe slikt havner ikke på min bil. Bildet lyver Ja fikk litt shock gitt du som snakker så "varmt" om hvitt led i lys
Turbo-HF Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Driver å montere etter heillakkering [ Bilde ] Kjempefin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå