Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

haha utakknemlige bitch! Jeg bare spurte da! Så en E65 her om dagen med no lavprofilfelger fra en e34 tror jeg...det så bare...helt for JÆÆÆÆVLIG ut...så ut som bilen rulla på bremseskivene sine...

Usj. Disse er fra e39. Hva slags dim og felger bør jeg skaffe meg da? 20" blir det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 20" ser for stort ut på E38, burde heller ha 19" med litt senk :P Ikke at jeg bruker min bil som eksempel her da, men er f.eks en lav E60 her på Fauske med 17" eller 18" D58 med polert kant og litt mye dekk, ser gromt ut :P

Liker det best med litt dekk på, liker ikke at det ser spinkelt ut, E65'n vår har 295/25/22 bak og 265 foran, og det er litt lite dekk mtp på at den er original høyde på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 er perfekt... men ærlig så er jeg LITT lei av stance/dekkstrekk stilen. Hadde vært fett med ordentlig senk MEN likevel, nok gummi så det ser bredt ut... Men er din bil så du bestemmer :)

Dette er helt normalt Wicky124. Du er i ferd med å bli voksen. Dekkstrekk er nemlig forbeholdt pissunger som ikke vet bedre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 er perfekt... men ærlig så er jeg LITT lei av stance/dekkstrekk stilen. Hadde vært fett med ordentlig senk MEN likevel, nok gummi så det ser bredt ut... Men er din bil så du bestemmer :)

Dette er helt normalt Wicky124. Du er i ferd med å bli voksen. Dekkstrekk er nemlig forbeholdt pissunger som ikke vet bedre!!!!!

:applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 er perfekt... men ærlig så er jeg LITT lei av stance/dekkstrekk stilen. Hadde vært fett med ordentlig senk MEN likevel, nok gummi så det ser bredt ut... Men er din bil så du bestemmer :)

Dette er helt normalt Wicky124. Du er i ferd med å bli voksen. Dekkstrekk er nemlig forbeholdt pissunger som ikke vet bedre!!!!!

Ahaa, så det var pissunger som fant opp dekkstrekk :lol:

Værste jeg har hørt, dekkstrekk er jo ikke bare en visuell sak, men også en prakisk modifikasjon for å få riktig "høyde" og fitment, mye regning for å komme fram til ønsket resultat, noe som en "pissunge" kanskje ikke hadde klart engang :P

Jeg tror heller på at det var "pissunger" som fant opp dette:

img0135lf0.jpg

No offence hvis du synes dette er kult wicky :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bilen min bak der ja!! 8) må si det er litt slapt å bruke 520i som trekk bil.

[ Bilde ]

Kjører du med bilen den veien på hengeren? :shock:

Vektfordelingen blir vel mye bedre med motor over hengerfestet?

Stemmer. pleier alltid å ha den med motoren mot draget, men vi fikk kun dratt bilen den veien på ( Grunnet plassering av bilen ) å vi skulle ikke mere en 10 min borti gata. så da ble det bare slik :)

er ikke mye vekt i en sliten m20 uansett, så merker ikke forskjell 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 er perfekt... men ærlig så er jeg LITT lei av stance/dekkstrekk stilen. Hadde vært fett med ordentlig senk MEN likevel, nok gummi så det ser bredt ut... Men er din bil så du bestemmer :)

Dette er helt normalt Wicky124. Du er i ferd med å bli voksen. Dekkstrekk er nemlig forbeholdt pissunger som ikke vet bedre!!!!!

Ahaa, så det var pissunger som fant opp dekkstrekk :lol:

Værste jeg har hørt, dekkstrekk er jo ikke bare en visuell sak, men også en prakisk modifikasjon for å få riktig "høyde" og fitment, mye regning for å komme fram til ønsket resultat, noe som en "pissunge" kanskje ikke hadde klart engang :P

Jeg tror heller på at det var "pissunger" som fant opp dette:

[ Bilde ]

No offence hvis du synes dette er kult wicky :P

Haha.. er faktisk ganske enig i den:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...