Zaphod Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Etter gårsdagens vaskejobb ink lakkforsegling og voksing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Litt skitten, men dog litt laavere enn orginalt (DIGG) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Faktisk første bilen jeg har sett som jeg synes de m6 hjula passet bra på. Var rett og slett veldig kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Der må jeg du meg veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 har 4 forskjellige sett felger til denne bilen.. men ble faktisk litt overrasket selv etter 10mm spacere bak og litt senk.. skulle helst hatt shadowline men da koster det vel skjorta:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 har 4 forskjellige sett felger til denne bilen.. men ble faktisk litt overrasket selv etter 10mm spacere bak og litt senk.. skulle helst hatt shadowline men da koster det vel skjorta:P Bare å nappe av vinduslistene og lakkere/foliere dem, så får du shadowline. Kostet meg 600 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 FOR SALE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Dekkene er bestilt idag felgene ligger i garasjen så må eg få lagt di om men det er jo det minste problemet;) må ta noen bilder sammen når de kommer på da;) Ja, vi er nødt til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Nypolert og klar for å settes bort for vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Var ikke verst den E39'en der! ESM 18"? Hadde kanskje blitt tøft med Rød BBS senterkopp, selv om det er litt tabu med BBS kopper på replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Ikke helt bil, men tok bilder under en liten kjøretur med R6`n i dag, sammen med han jeg kjøpte R6`n av, som nå har en Moviestar-utgave av Honda CBR600rr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå