ArneR. Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Et utvalg av mine bilder, tatt nå idag, før og etter hjulskift:[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fordelen med små sommerhjul er at nedturen blir desto mindre av å sette på vinterhjula hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Kom litt snø i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Vinterhjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Et utvalg av mine bilder, tatt nå idag, før og etter hjulskift:[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fordelen med små sommerhjul er at nedturen blir desto mindre av å sette på vinterhjula hehe. Haha, smak og behag, Arne! Synes alt over 19 / 20" er overkill og å strupe komfort og litt egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 alt over 20"? jaja, flaks jeg har 20" og ikke større da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Du ække kul før du har 22!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Du ække kul før du har 22!!! og hvilken kategori passer du inn i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Et utvalg av mine bilder, tatt nå idag, før og etter hjulskift:[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fordelen med små sommerhjul er at nedturen blir desto mindre av å sette på vinterhjula hehe. Haha, smak og behag, Arne! Synes alt over 19 / 20" er overkill og å strupe komfort og litt egenskaper. Tror faktisk ikke 21" ødelegger komforten mye i forhold til 20", Må si at 20" non runflat er mere behagelig enn 18" runflat som jeg hadde før og det gjelder i alle situasjoner. Kan ikke tenke meg at 21" uten runflat kan være dårligere enn 18" med. Men som du sier det er smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Haha, smak og behag, Arne! Synes alt over 19 / 20" er overkill og å strupe komfort og litt egenskaper. Tror faktisk ikke 21" ødelegger komforten mye i forhold til 20", Må si at 20" non runflat er mere behagelig enn 18" runflat som jeg hadde før og det gjelder i alle situasjoner. Kan ikke tenke meg at 21" uten runflat kan være dårligere enn 18" med. Men som du sier det er smak og behag. Helt sant.. Sett 22" på Fisker Karma, det er oversize, det, liknet på 28"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 22toms er tøft..MÅ ha det en gang i livet...jeg har hatt det... nå har jeg bare 18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Du har blitt voksen og ansvarlig wicky... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Barnevogna jeg vil ha: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Endelig vinter.... ... og på tide å finne fram spade og slepetau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 må skru av grøftelysa når du skal ploge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå