StigJ Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hvor da? Har hverken dekkstrekk eller felger som stikker utfor hjulbuene. Bare litt segen bak. Det er jo ikke fjortisstuk? I såfall er det kommet en ny trend jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Dette er riktig nok et par dager gammelt bilde, men skitt au. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Viltersleden min som er nyvasket for øyeblikket. Varer sikkert til neste gang jeg kjører den... Jaog så må jeg justere den litt opp bak... Men finner jo så klart ikke justeringsnøklene... [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Tok seg meget bra ut med de hjula Hadde vert rått med turbin deklser, men de vokser ikke på trær akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Testet de nye hjula! [ Bilde ] Samme som jeg har liggende det er det de som sto på stance-m3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 E90 var jo super grom med m-system vinterhjul:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Midlertidige vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 [ Bilde ] Nydelig E36, du kjøpte denne av en kar her i Bergen sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Mye er det i den e28'n nå da ca?, org innmat?, innsuget Halfdan hadde?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 262hk på hjul akkuratt nå. skal på BT på mandag å godkjenne innsuget er det halfdan hadde ja. hele motoren er orginal m30b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 da er motorrommet klar for BT!. bare igjen å fikse litt på batteri i bagasjen, fikse håndbrekket, + montere litt interiørdeler BT på mandag trenger lykke til tror jeg m30b25 på 0.81 bar ladetrkk 262whp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Skifte til vinterdekk idag Stusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 da er motorrommet klar for BT!. bare igjen å fikse litt på batteri i bagasjen, fikse håndbrekket, + montere litt interiørdeler BT på mandag trenger lykke til tror jeg m30b25 på 0.81 bar ladetrkk 262whp [ Bilde ] Blir spennende å se morten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ble ganske trist med ballongdekk og skvettlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 fått montert frontleppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Måtte ut å lufte bilen en liten tur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå