Frode D Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kul M3, sett bort fra klistremerkene. Ser ut som det er rust. Ikke ser jeg hva de skal forestille heller
Thundercoil Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Tror det er rumper, bakbein og haler fra en rosa Alien eller pokemon, eller noe sånt. Hehe. Ser ut som de kryper inn i sprekker og gliper.
Evenol Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Tror det er rumper, bakbein og haler fra en rosa Alien eller pokemon, eller noe sånt. Hehe. Ser ut som de kryper inn i sprekker og gliper. Som Frode D sa; det ser ut som rust. Han som eier bilen er vel en litt sånn "haters gonna hate"-type. Men folk skal få lov til å gjøre akkurat som de vil... det svir i øya å se det bare!
Kny Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Må si meg enig med resten av gjengen, sinnsykt deilig M3! Men de rosa kaninene eller hva det er som kryper overalt ødelegger mye av helhetsinntrykket på en ellers grom bil :/ Stickerbomb folien innvendig og på skiltrammene syns jeg så bra ut, og rått show skilt
RS-Heggem Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Klistermerker er i mine øyne forbeholdt små barn. Skal vel forestille små rosa mus. Gud som jeg hater de idiotiske slagordene og engelske ordene som brukes. "Your babe loves my stance, haters gonna hate, poke" og det tullet.. Rå M btw. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Walkabout Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 En velfortjent vask og på med sommertøflene for dagens 9-årsjubilant!
Vegardb17 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Jævlig fin E30! E36'n også men kastestjernene er feil vei
tjelle Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Prøver her eg. Har problemer med bilen å lurte på om noen har en ide? viewtopic.php?f=1&t=257270
Vegardb17 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Endelig skilt på godbilen btw, noen som er kjent med denne bilen? 535i gått på søre sunnmøre og i bergen tidligere, muligens med DEPO angel eyes og GS Magnum felger og klarglass blinkers og mye annet tull.
///FredriK.S Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Endelig skilt på godbilen btw, noen som er kjent med denne bilen? 535i gått på søre sunnmøre og i bergen tidligere, muligens med DEPO angel eyes og GS Magnum felger og klarglass blinkers og mye annet tull. [ Bilde ] Pent! Er det gs-retro felger?
norbakken Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Endelig sommerhjul Vogna er forresten til salgs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå