Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Noen dårlige mobilbilder etter enda litt mere senk i dag.
Kjexx Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Sier ikke det der subbsubb crunsj og slikt jørgen?
ZhilleN Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Blei tungt [ Bilde ] Fy John, du må da sove godt om natta Rimelig misunnelig
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 [ Bilde ] Ikke bare min på dette bilde! E46 M3 er såå teit altså! Nei her var det mye snadder samlet innenfor en bilderamme
VegarVS Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Niks, null subbing du kjenner vel den minste dump i 50 meter etterpå da?
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Niks, null subbing du kjenner vel den minste dump i 50 meter etterpå da? Hehe, ja altså, d sier seg selv at jeg kjører et stivt oppsett for å unngå subbing. Har også bumpstopt bak, som er laget slik at dekket aaaakkurat ikke toucher buen i humper.. Det blir litt hopp og sprett på dårlige veier ja, men ikke noe overdrevent ubehagelig heller
Evenol Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Blei tungt [ Bilde ] Kurant trekkbil det, John. Er det din Donzi? Mener å huske at denne også stod hos deg når jeg kjøpte 540i'n. Her er et lignende bilde fra i fjor når jeg og fatter skulle ned til Hydrolift for service(Q5'en har han byttet i en ny F25). Båt er vanvittig gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå