Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

F10 M5 LCI Performance-grill. Rådeilig!

Helt rå, vurderer denne på min F10. Er dette original BMW performance del? Lov å spørre hva du måtte betale for disse?

Skrevet

Helt rå, vurderer denne på min F10. Er dette original BMW performance del? Lov å spørre hva du måtte betale for disse?

Original Performance-del ja. Hos Bavaria koster den 4200 kroner. Rundt halvparten i Tyskland :)

Skrevet

Kjapt spm til. Har du fjerna 5 tallet og flyttet M til midten?

Ja, det stemmer også. Vil ikke ha noe M5 "rip-off" på en F11, så gjorde det. Ønsket egentlig en slik grill uten emblem i det hele tatt, men det var så omfattende/dyrt å få fjernet hele tingen, da det måtte sparkles, pusses og lakkeres på ny. Derfor ble det en grei løsning synes nå jeg så lenge man har M-sport :) 

Skrevet

Ja, det stemmer også. Vil ikke ha noe M5 "rip-off" på en F11, så gjorde det. Ønsket egentlig en slik grill uten emblem i det hele tatt, men det var så omfattende/dyrt å få fjernet hele tingen, da det måtte sparkles, pusses og lakkeres på ny. Derfor ble det en grei løsning synes nå jeg så lenge man har M-sport :)

Helt enig kommer til å gjøre det samme selv.

4 serien kommer jo med M emblem på msport så synes det er helt greit. (På framskjermene)

Skrevet

Og det ser rett og slett ikke ut synes jeg, ser ut som noe man har kjøpt på Ebay og limt på.....

Godt det bare er limt på, slik at det kan fjernes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...