Mathias Holtsdalen Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 For en ulyyd! Stakkars bil motoren er på vei ut, HELDIGVIS! skjærer i hjertet av å høre på det :/
APedersen Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 Ja, kjente følelsen bare med å se videoen! Haha
Fredrik 90 Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 stemmer på en prikk det motoren har heftig rådebank og står får slakting nå hadde du den lenge? noen artige historier? edit; så nå at det ikke var du som hadde den. Var ikke meg som hadde den, var min tremenning og kolleaga som hadde den men jeg kjenner jo til bilen. For å si det sånn så har du ett fint prosjekt framover når det gjelder motoren Han var ikke den av oss som var mest opptatt av vedlikehold...
Joachim S Hamar Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 E90'n min å x3'n til foreldra mine. Kommer til å heve e90'n med hartge senkefjører nå, sitter det en person baki ligger hjulbua på dekkene. Kommer sterkere tilbake neste år med stivere coilovere å smalere dekk. Men gidder ikke iår da jeg vil få brukt bilen når jeg får lappen
Mathias Holtsdalen Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 Var ikke meg som hadde den, var min tremenning og kolleaga som hadde den men jeg kjenner jo til bilen. For å si det sånn så har du ett fint prosjekt framover når det gjelder motoren Han var ikke den av oss som var mest opptatt av vedlikehold... merkelig.. fult servicehefte siden bilen var ny jo! nok offtopice fra min side ihvertfall solgte e36'en idag, herlig følelse.
Robinsp Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 hvor store er de hjula dine? de kledde bilen jævlig godt! Er 19" 9" brede fremme og 10,5" bak
Freakshow Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Er 19" 9" brede fremme og 10,5" bak åjaaa! viste ikke de kom ut i så store dimensjoner engang oO
Peak Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 åjaaa! viste ikke de kom ut i så store dimensjoner engang oO Jeg må bare spørre, hva er de o'ene du har etter inlegget ditt? Sett det noen ganger nå
Clevion Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Jeg må bare spørre, hva er de o'ene du har etter inlegget ditt? Sett det noen ganger nå Store øyne, som i " " eller o.O, oi, og liknende
Freakshow Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Hærlig vær i Kirkenes nå -.- full snø storm Sent from my iPhone using Tapatalk
///FredriK.S Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Vært ganske strøkent vær noen dager nå aalgaard, APedersen, MagnusHN og 3 andre reagerte på dette 6
bmwe30is Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Walkabout, jonas1///, HPVL og 4 andre reagerte på dette 7
SAF Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 Fækk på sommerhjula idag Mangler bare lakkering nå! lassew93 reagerte på dette 1
Radical Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Ble mye diskusjoner å styr rundt min matt svarte sedan Hva syns folket om min cupe da? Denne venter coilovere i posten samt gs retro felger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå