Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Denne tror jeg at jeg ser/møter ca daglig. Ser fin ut! :)

Kan stemme veldig godt det Henrik, ingenting i forhold til din strøkne M3 Sedan men bedre skal den bli igjennom sommeren.

Denne er jo komplett original både utvendig og innvendig, kun oppfriskning av diverse som er blitt gjort og blir jobben fremover, i tillegg til nye hjul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen felger er det der? Var farlig likt Style 132, men dem er jo bare levert i 19" så vidt jeg vet?

Disse handlet jeg tidligere i vår som "vente-hjul" til noen andre blir ferdig.

Du er helt på rett spor når det gjelder modell, felgene er replica av Style 132, mine er 17". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan stemme veldig godt det Henrik, ingenting i forhold til din strøkne M3 Sedan men bedre skal den bli igjennom sommeren.

Denne er jo komplett original både utvendig og innvendig, kun oppfriskning av diverse som er blitt gjort og blir jobben fremover, i tillegg til nye hjul. :)

 

Nuvel, for mannen i gata ser nok din vel så spennende ut som min ;) Skal hilse neste gang vi møtes ute i trafikken :) Bor vel ca 500 meter borti gata. 

Hvilke hjul venter du på forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel kanskje stemme det, sett bort ifra at jeg tror jeg har den eneste e36'en igjen i verden med modell betegnelse bakpå, sett bort ifra M3, hehe.

Hva jeg venter på er forløpig litt hemmelig, men blir noen skrudde BBS, om alt går etter planen.

Ja, så du hadde god fart opp Kristian Brenners vei en dag så det slo meg at du holdt til i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...