Sjøbuse Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Synes stripene var kule! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Får ha de noen dager og se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Ikke det verste man kan gjøre med en BMW. Ha dem hvis du liker det. Designer, wicky124, Mr_Soul og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Lite garasjebilde skimz, JMossige, APedersen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja eller nei til stripene? Ja til stripene! Synes det er meget pent på sorte biler. Men av med oblatet på skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Fått justert inn:) MagnusHN, aalgaard og Sondre92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja til stripene! Synes det er meget pent på sorte biler. Men av med oblatet på skiltet Syntes det så ganske greit ut på sort bil selv, så får gi det noen dager Ny skiltplate til Onsdag, da forsvinner oblatet også ( Står jo Ford på skiltplata...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hvorfor ikke striper? Kler mørke biler godt som sagt. Skal ha det på min og, men tar det senere når jeg bytter skiltrammer. Vegard welle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Jeg syens sånne striper er litt oppbrukt om dagen jeg, sier ikke at jeg ikke liker det for på noen biler er det fint (sorte) men alle skal liksom ha det syens jeg Men om man synes det er fint så ikke bry deg om hva alle andre har, det viktigste er å være fornøyd selv. Mr_Soul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Vet heldigvis bare om 1 som har det her i nærheten Hadde jeg vært "oftere" i Skien osv så hadde jeg nok sett fler men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja til stripene! Synes det er meget pent på sorte biler. Men av med oblatet på skiltet +1 på den! Bilen er sort og skiller seg ikke veldig mye ut, så bare det lille der gjørde veldig mye Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Det kunne vært verre, folks HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå