Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Om dere har mulighet til og sende linker evt webside dere finner til meg så hadde eg vært super glad. Blir sikkert en sak ut av dette om det viser seg at km e tullet med. Bilen er foliert så den er Lemans blå under så det stemmer nok.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ml4UKM7xYoIJ:m.finn.no/car/used/ad.html%3Fsort%3D0%26ref%3Dfas%26finnkode%3D46246292+&cd=4&hl=no&ct=clnk&gl=no

men der er sikkert annonsen fra da du kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg sparer til nye bremser til e30'n så slengte jeg coilover settet jeg hadde liggende til berlingo'n.. Hahaha fy faen sier jeg bare.. Skal somle meg til å justere torsjonsfjæringa bak en dag jeg har manna meg opp..

Slitne klosser på e30n

Postet bilde

Postet bilde

Fy faen :') første i Norge? Haha

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg sparer til nye bremser til e30'n så slengte jeg coilover settet jeg hadde liggende til berlingo'n.. Hahaha fy faen sier jeg bare.. Skal somle meg til å justere torsjonsfjæringa bak en dag jeg har manna meg opp..

Slitne klosser på e30n

use3edub.jpg

adu4atev.jpg

Fy faen :') første i Norge? Haha

u8ytyny7.jpg

Hvordan justerer du torsjonsfjæringa og hvor kjøpte du coilovers fremme? Og til hvilken pris :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan justerer du torsjonsfjæringa og hvor kjøpte du coilovers fremme? Og til hvilken pris :)?

Torsjonsfjæringa er et sant helvete, men jeg har en DIY på den.

Du finner ikke coilovers til Berlingo/Partner, så du må finne noe annet som passer.

Dette er bolt-on, ingen kapping/sveising eller lignende er nødvendig.

Det er et TA Technix sett til Peugeot 306/Citroen AX/Citroen Xsara.. 2399kr husker ikke fra hvor.

Kan sende deg en PM med mer info når jeg kommer hjem. Da vet jeg mer :P

Sorry for ot

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...