Underground1983 Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Avfetting, vask, 2 lag voks og dekkfornyer. HPVL, Kegel, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Flott M3. Den er vel ikke RJ eller RK regget? nei den er JD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Gratulerer Fikk selger det han ville for bilen? ja selger fikk det han ville og jeg synes det var en fantastisk fin pris på den med tanke på stand! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Trekkdyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Er ganske tungsolgte biler.. Jeg betalte samme for min, 100% rustfri og gått 121.000 Dog med SMG Men forrige eiger hadde ingen respons på den bilen når den låg ute til 220 Synes e36 m3 er mye bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 På tide med motorvask! JMossige og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Fin kombo Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Er fornøyd med kombo'n ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossekråke Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Skulebollen, Tzunami, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Jeg liker deg ikke mossekråke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Søndags vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Parkerte ved siden av denne lille Mercedesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 ei venninne tok noen bilder av bilen min idag StigJ, Skulebollen og spuijnsarn reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 På tide med motorvask! Mere mere mere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå