Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skikkelig bil det der :D litt ris, få ut treverket :wink: og kankje et hakk større felger?

ne felger å dim. blir, men ja har tenkt på der *tre* int. men koster jo fanken meg en formue å bytte alle de listene:s

Skrevet

Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

Skrevet
Skikkelig bil det der :D litt ris, få ut treverket :wink: og kankje et hakk større felger?

ne felger å dim. blir, men ja har tenkt på der *tre* int. men koster jo fanken meg en formue å bytte alle de listene:s

Regner med at det koster skjorta ja :lol: Men du kan vel eventulet pusse å lakke de selv :wink: Er du jo nøye så blir fint!

Skrevet (endret)
Saltkjelen skrev:
Da har du ikke sett mange E60/E61'er for så godt som samtlige E60/E61'er her inne på forumet har vært gjort noe med i form av styling, senk og felger. E60 er forøvrig en meget populær bil blandt entusiastene som liker å style.

Forøvrig en pen E60, men tror jeg heller ville ha valgt M-tech eller M5-fangere fremfor Rieger sitt. Hva menes forøvrig med facelift? ;)

Endret av Reef89
Skrevet

Regner med at det koster skjorta ja :lol: Men du kan vel eventulet pusse å lakke de selv :wink: Er du jo nøye så blir fint!

såg på ebay og til og med i tyskland så kostet det over 3000nok. ekte carbon, blir carbon uansett hvis det skal skiftes, har ikke funnet kopi carbon av de ennå.

Skrevet

ros: tøff front, tøffe felger og fin høyde.

ris: stygg bakfanger, stygge side skjørt, skulle hatt større felger, treinteriør, automat

Skrevet

Facelift betyr på denne at det er orginal hvite blinkers bak, orginal senket med sports understell.

Det har jo ikke noe med facelift å gjøre.. :?

Skrevet

Facelift betyr på denne at det er orginal hvite blinkers bak, orginal senket med sports understell.

Riktig, og nettopp derfor jeg også la til hva som innebar facelift på denne. Dette er en pre-facelift, hverken mer eller mindre.. :)

Skrevet

Riktig, og nettopp derfor jeg også la til hva som innebar facelift på denne. Dette er en pre-facelift, hverken mer eller mindre.. :)

merkeligt:s siden det står i kontrakten fra bil forhandler, men dere har helt rett, fant det ut nå:) takk. ingen som har brukermanual på engelsk da?:)

Skrevet

gratulerer så mye med rå ny bil! litt av en overgang fra e36 til e60 :) syns den var veldig bra gjenomført men som nevnt tideligere tre hører hjemme i båt og de kopholderene må bort :? (min mening :) )

Skrevet

Ville definitivt ha vurdert et annet felgvalg, da disse felgene blir helt borte på den store bilen. Mulig det hjelper å space de ut, hvis det går? Ellers trivelig maskin :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...