mAZE Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Enig med EirikL her, disse nyrene synes jeg, ihvertfall enda, er alt for enorme. Men, kan jo sikkert venne seg til disse. Kanskje også synes at de er fine, men det kan nok gå en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Joda jeg "ser" jo hva dere mener, men jeg synes de kler bilen, designet og helhetsinntrykket, iallefall ut ifra bildene.. Hvordan det ser ut in-real-life, vet jeg jo ikke, kan godt hende jeg skifter mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Sammenlignet med disse nyrene til BMW 303, som er som to låvedører, så er de ikke så store likevel.. Hehehe... nyrene kan jo bli for små også... BMW Z1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Syntes nyrene var ganske så riktig proporsjonert jeg... Er nok sikkert mange kloke hoder som har kommet fram til at de skal være akkurat denne størrelsen! Det er jo en stor bil, så bør være såpass.. Prefacelift E34 syntes jeg har for smale og små nyrer.. Ellers likte jeg utformingen til lyktene og nyrene veldig godt! Ser betraktelig bedre ut enn F01 syvserien syntes jeg.. Den syntes jeg blir litt for voldsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Syns den ser bra ut. Nyrene er kanskje litt store, men det er jo ikke noen småbil heller. Fronten er jo ikke noe nyhet da 5-serie GT er sluppet allerede. Jeg er mye mer spent på hva de har funnet på bak... Jeg frykter det værste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 gleder meg til å se resten av bilen. men som mange her sier, så tror jeg det vil bli en tilvennings sak å bli vant med bilen etter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Syns den ser bra ut. Nyrene er kanskje litt store, men det er jo ikke noen småbil heller. Fronten er jo ikke noe nyhet da 5-serie GT er sluppet allerede. Jeg er mye mer spent på hva de har funnet på bak... Jeg frykter det værste... Nå er jo ikke akkurat fronten på F10 5 serie lik F07 5 serie GT.. Den har jo andre lykter, større nyrer, panser, støtfanger osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Nå er jo ikke akkurat fronten på F10 5 serie lik F07 5 serie GT.. Den har jo andre lykter, større nyrer, panser, støtfanger osv.. Jeg er rimelig sikker på at den nye 5-serien blir skikkelig elegant... mye mer elegant enn f.eks E60/61... BMW kan nesten ikke tillate seg annet. Den blir mer konservativ enn E60/61, men også mer aggressiv og sexy. Jeg tror at designet vil sitte like bra som E39 gjorde i sin tid... tidløs og elegant... typisk en veldesignet BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Her er en tilfeldig E39 fra finn. Hva er så tidløst og elegant med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Minte meg om en hybrid mellom e60 og den nye 7'ern.. Usikker på hva jeg syns enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Nesten kjipt at vi får en E61 om 2 uker:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Her er en tilfeldig E39 fra finn. Hva er så tidløst og elegant med dette? Slik kan også E39 se ut... tidløst og elegant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasnicolai Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Slik kan også E39 se ut... tidløst og elegant... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 E39 er den mest elegante BMWen noen sinne og noen av de mest elegante biler som finnes og det er ikke fordi jeg kjører en selv. E34 havner på annen plass. E39 er like elegant og flott samme farge og felger. Når det gjelder nyrediskusjonen så synes jeg den eneste BMWen med for store nyrer er X1. På den så tar det litt av synes jeg, men likevell så synes jeg bilen er tøff Kan ikke tenke meg kulere konebil når gubben selv kjører X5 Den nye femmeren synes jeg ser råfin ut, jeg får skikkelig godfølelse. Her har BMW virkelig truffet blink, slik de har gjort med de siste modellene sine. Husker når E60 kom og jeg var vant med E39, "for en kvalm bil" tenkte jeg og når jeg så interiøret ble det verre. I dag er E60 griserå synes jeg. Og når vi snakker om E60, nå som den nye kommer så blir det masse brukte E60 530d til meg, hehe! Bare å velge å vrake, billigere blir de nok også. Som jeg gleder meg til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Fredrik har som vanlig mye mat i innleggene sine, veldig enig og bra formulert! La oss nå ikke glemme hvorfor nyrene er som de er heller da. Det er mer eller mindre lover og regler ifht sikkerhet som gjør at design endrer seg, i den ene eller andre veien. Nå er det "inn" med fous på myke trafikanter, mao, ved påkjørsel av gående, så er det i den henseendet en trend at fronten blir høyere. Nyrene er BMW,eller snarere en av flere design elementer ifra BMW, og jeg ser ikke det som noen krise at den blir fremhevet noe mer enn pr idag. Og ifht dagens E6*, tror jeg som Fredrik at denne F10, blir en mer myk, klassisk utseendet BMW ifht forgjengeren. Blir nok en overgang som alltid, men lettere å fordøye enn E6* og blir nok minst like populær, også utenfor BMW sine trofaste og tradisjonelle kunder. Tror vi kan glede oss! Skal hvertfall følge med på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå