larserso Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Le Mans blå er nok min favoritt om dagen, men blåfarger generelt synes jeg er pene for det er tydelige farger som ikke skriker for mye. Knall rødt er også veldig stilig, men da må bilen være gjennomført og gjerne litt mer enn 320d under panseret som jeg har i dag Har selv Orientblå på min E46 nå og synes det også er en pen farge om man legger litt tid i å polere den og holde den ren og blank. I utgangspunktet litt for mørk synes jeg og den er som natt og dag om bilen er velstelt eller ikke har sett polishsvampen på ett år eller to. Får ikke nødvendigvis førstevalget når man kjøper brukt Håper jeg klarer å få til en Le Mansblå E91 nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Håper jeg klarer å få til en Le Mansblå E91 nå snart det ligger jo en til salgs på forumet her. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=41&t=142631 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Håper jeg klarer å få til en Le Mansblå E91 nå snart det ligger jo en til salgs på forumet her. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=41&t=142631 Den var pen! Må begynne å bearbeide meg mentalt på å skilles ad med dagens gull først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Drømmer om en le mans blå, eller alpinhvitIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 British racing green på e36 m3gt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Av og til lurer jeg på om nye BMWer kun leveres i svart, hvitt, grått og sølv. Såpass kjedelig i lengden at atacamagul ser veldig fristende ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 British racing green på e36 m3gt.. Postkassegrønn.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Slår et slag for Verona, en nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Tiefseeblau metallic... klassisk og aldri kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Enig, Tiefseeblau - eller Dyphavsblå som jeg tror BMW Norge kaller den - er kanskje en av de mest tidløse fargene du kan velge akkurat nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Imperial Blue Savn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 arcticsilver metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 marrakesch er jo sinnsykt fin, synes også brilliantred er en meget fin farge Også, selvfølgelig Daytona violet..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Faller for disse to jeg! Avus blå begge to tror jeg? Nydelig ihvertfall! Noen som eier den coupén her på forumet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Arcticusgrau 269 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå