Ron Jeremy Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Det er en kjent sak at alle vil stort sett ha mest mulig utstyr. Og siden jeg kikket i tråden om den 545i, så ble det endel snakk om at man ikke trengte/ville ha PDC - til min store undring. Vi er alle forskjellige, så spørsmålet blir, hva slags ustyr er for deg tullete og unødvendig? Jeg kan jo begynne og velger da cruise, siden jeg kjører lite langt, blir denne spaken støvete hos meg. Det kjekkeste imidlertid tror jeg faktisk er PDC. Både foran og bak.
Andreas1 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Uttrekkbar bunnplate i bagasjen på touringen må være noe av det mest bortkastede jeg har brukt penger på. Kan/skal kun brukes innenfor angitt vekt og blir i tillegg skranglete med bilens alder.. Ellers er originale koppholdere bak vært ganske bortkastet for min del siden de sitter i veien for luftstrømmen, er begrenset passform etc. En annen ting jeg har hatt og som jeg ikke trenger igjen er dekktrykkssensorer.
Eksos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Nyerre bmw kan vell bli levert med turteller i rattet, tøff ting, men langt ifra nødvendig
Yngvejos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Nyerre bmw kan vell bli levert med turteller i rattet, tøff ting, men langt ifra nødvendig Det er nødvendig siden du må ha det samme rattet for å få vanntempmåler. Men at de har greit å gjøre vanntempmåleren om fra standardutstyr til DYRT ekstrautstyr er helt utrolig.
Odd-M Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 De to første tingene jeg ikke ville ha betalt for er takluke og navigasjon.
Fredrik Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Jeg klarer meg fint uten innebygget navigasjon (iDrive), PDC, skinn, sportsseter, sportsunderstel og HUD. Soltak og Xenon er jeg imidlertid i tvil om... de har sine fordeler som gadgets, men sannelig også sine ulemper.
Eksos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Nyerre bmw kan vell bli levert med turteller i rattet, tøff ting, men langt ifra nødvendig Det er nødvendig siden du må ha det samme rattet for å få vanntempmåler. Men at de har greit å gjøre vanntempmåleren om fra standardutstyr til DYRT ekstrautstyr er helt utrolig. Åååh, var jeg ikke klar over.. Hadde det ikke vert for dette hadde det iallefall vert temmelig unødvendig for gatebruk..
Superbeetle Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Navigasjon, xenonlys, elektriske stoler, hel-skinn, cd-skifter og sikkert mye jeg ikke kommer på.. Jeg må derimot ha sportsstoler.
Odd-M Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Jeg klarer meg fint uten innebygget navigasjon (iDrive), PDC, skinn, sportsseter, sportsunderstel og HUD. Soltak og Xenon er jeg imidlertid i tvil om... de har sine fordeler som gadgets, men sannelig også sine ulemper. Ikke xenon? Det er det absolutt første jeg ville ha valgt av ekstrautstyr. Eneste bakdelene jeg kan se er kostnader og at de ikke smelter snø av lykteglasset.
316 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 En annen ting jeg har hatt og som jeg ikke trenger igjen er dekktrykkssensorer. Synes faktisk det er ganske kjekt jeg... Høyre bakhjul på sommerdekkene mine lakk ganske bra i sommer. Var ganske kjekt å følge med på sensoren da jeg måtte fylle i stede for å stoppe på en busslomme for å se selv.
Mexos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 dekktrykksensor klarer jeg meg også uten. Ellers er både cruisekontroll, xenonlys, navigasjon, sportstoler, telefon og viktig for meg. Cruisekontrollen er faktisk must have!
Fredrik Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Jeg klarer meg fint uten innebygget navigasjon (iDrive), PDC, skinn, sportsseter, sportsunderstel og HUD. Soltak og Xenon er jeg imidlertid i tvil om... de har sine fordeler som gadgets, men sannelig også sine ulemper. Ikke xenon? Det er det absolutt første jeg ville ha valgt av ekstrautstyr. Eneste bakdelene jeg kan se er kostnader og at de ikke smelter snø av lykteglasset. Xenonlys er for dyre i innkjøp og for dyre i vedlikehold, men bevares hadde disse lysene vært standard og litt mer holdbare så er det ingen tvil om hva jeg hadde gått for. Xenonlys er imidlertid utdatert som teknologi... nå er det LED lys som gjelder fremover.
Ron Jeremy Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Xenonlys er for dyre i innkjøp og for dyre i vedlikehold, men bevares hadde disse lysene vært standard og litt mer holdbare så er det ingen tvil om hva jeg hadde gått for. Xenonlys er imidlertid utdatert som teknologi... nå er det LED lys som gjelder fremover For dyre i vedlikehold? LED kommer, men mens noen bruker den for å flashe litt med (auda) så er det liten tvil om det er en relativ umoden og pr idag dyr teknologi. Xenon er nok med oss noen år til Fredrik. Kan sammenlikne det med Amoled TV'er.
Vanilla_ninja Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Cruise control, navigasjon, sportsunderstell og takluke og den knappen som setter i gang spyling av frontruta klarer jeg meg uten. Lyktespylere kunne jeg også godt vært foruten, men der har jeg jo ikke mye valg. Går det an å koble ut pumpene uten at kjørecomputeren går berserk, mon tro? LJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå