Kjennern Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Betalte 8400 for 11 dager med 2 sjåfører og full forsikring Det var for Corvette ZHZ, står en V8 6.2 med 436HK og over 600NM tror jeg det var. Artig bil.
mandresen Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Ferie i Florida er helt topp, men hvor lenge skal du være i Florida før du drar på cruise? For i Florida er det mye å se, også mye annet enn bil Konge med litt bilder, kom gjerne med fler !!! Hva kostet det å sitte på i nascar, og hva kostet det å kjøre selv?? Gikk de self-drive bilene og 300 kmt??? Har 3 dager i New york, så fly til orlando, og kjører rundt i 8 dager i bil, og tar Norwegian cruise line fra miami til vest karibien i 5 dager.... Skal nok innom epcott og kennedy space center hvertfall, hvilke andre parker er noe å få med seg?? Jeg mener det kostet rett i overkant av 1000kr på sitte på. Og så var det rundt 3500kr for å kjøre selv, men da flyr tiden, en må være med på kurs/teori og så testkjøre, så det var litt mer omstendig. Og tror en ikke fikk kjøre mer enn 200km/t, men der er jeg litt usikker. For å si det sånn så var det ikke behagelig å sitte på i 300km/t, for banen er alt annet enn flat og fin, og det overrasket meg stort. Hvis du er interessert i mer av Floridaturene mine og andre tips så får du sende meg en PM så kan du få link til min reiseblogg. Så slipper det å bli fylt opp med bilder her i tråden din. Husk at fornøyelsesparker stjeler mye tid, 1 dag pr park. Det å kjøre nedover til Key west er en herlig opplevelse, og anbefales, men det tar også mye tid
///Thomas Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Send meg gjerne link til reisebloggen din, hadde vært artig.... Må nok vurdere å sitte på en tur rundt i ring da Så også utrolig fett ut å fly akrobatfly selv også da... 1350,- for 15 min....
///Thomas Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Da var det tid for en liten update fra turen, som forøvrig var utrolig vellykket Masse autofile innslag hele veien, og det toppet seg vel i miami på south beach under spring break... 20 kvartallers rånestripe Leiebilen fra eleiebil.no Daytona beach raceway Var inne å spiste på en resturant, og da vi kom ut var det plutselig biltreff med veteran biler... De samllet seg der hver tirsdag ettermiddag... Satt på med Indycar i Orlando, syyyk opplevelse... 3,5 G i svingene... Dette må vel kunne kalles "rake rør" Ferrari F430 Scuderia... Miami og west palm beach krydde av disse.... Båthavna i West palm beach Mercedes Mclaren SLR Alle bildene under er fra Miami south Beach i løpet av 2 timer på en tirsdagkveld, den råeste rånestripa jeg har vært på Ja, alt er større over there... Forstå det den som kan... Var flere M-modeller enn vanlige Bmw'er på veiene Traffikkaos er alltid litt mer interessant i Miami Jaaa, sånn var det faktisk hele gata... Liknet på Rihanna som satt seg inn i denne, Var hvertfall en kjendis for det ble mye oppstyr.. Kom gående rett forbi oss, med 2 stk pytonslanger på skuldrene Playboy!!! Bmw 7 serie, The Miami way Denne må ha hatt felger på godt over 30 tommer... Felgene var høyere enn mersa bak Alt gjelder om oppmerksomhet.... Alle spiller hiphop med anlegget på MAX Bilbutikk i Miami, Superbilene står strødd i grøftekanten Vil anbefale alle bilinteresserte å besøke south beach miami hvis de er i nærheten... en syyyyk opplevelse.... Dette er bare en brøkdel av bil-bildene jeg tok... Knipsa vel ca. 1200 bilder, hehe
CrZyWiz Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Herregud som jeg savner Miami nå! Hvor var det du fikk prøvesitte Indycar?
Frode D Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Stilig, var på roadtrip i Florida selv i begynnelsen av April i år. Kjørte Viper SRT-10 i en uke Kjørte Fra Orlando til South Beach og opp igjen. Bra utveksling på 6. giret. 80mph og 1500 rpm
Scampi Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Neste gang får dere stikke innom Lake City og airparken der, så skal vi nok få dere opp i et fly eller tre
///Thomas Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Herregud som jeg savner Miami nå! Hvor var det du fikk prøvesitte Indycar? Tror det var ca. 100,- USD for å sitte på og ca. 350,- USD for å kjøre selv... Men tror du skal kjøre en del for du tør å flytte grensene like mye som han sjåføren gjorde....
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Jeg skjønner nå at jeg snart må se å få ræva over atlantern en tur, det er bare for galt at man har gått glipp av en sånn tur når man er bilinteressert. Alt er bare mye mer råere i USA, råeste leiebilen du får i Norge er liksom en S80 D5 eller du kan være heldig å få leie en E60 525d hos Hertz! I USA velger man å vraker i Mustanger, Vipere og Corvetter til ikke alt for gale leiepriser Nei det hadde vært en stor opplevelse å reist til Florida eller California, noe som skal gjennomføres før eller siden ganske snart
///Thomas Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Heter ikke florida ELLER california... Du mååå reise begge plasser, like fantastisk begge plasser... Og er egentlig veldig billig egentlig å reise dit.. Tur/retur kristiansand - New york - 3600,- Leiebil 1 uke med alt forsikringer (dodge Charger) - 1350,- Gjennomsnitt greit hotellrom - ca. 5-600,- pr natt for 2 stk... Fly mellom new york-orlando- miami - ca. 7-800,- Hadde også ett 5 dagers cruise til carribien - 2900,- all inclusive.. Bare å bestille deet
///Thomas Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Dette så evig rått ut! Er det din bil du har bilde av i avataren din?? Har ikke sett den i byen før.... Isåfall har vi temmelig like biler
Just-turbodiesel Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 jaggu mye en har gått glipp av ja, drømmen er en tur over til statene, skal gjennomføres bare jeg får med noen kompiser en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå