Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, men du hefter bare for restsummen. Det er som boliglånet ditt. Selv om du tok et lån på 1 mill, så skylder du ikke 1 mill etter ti år med avdrag. Men pant er rimelig analogt og summen i brreg blir ikke oppdatert med det som betales.

Det er jo det jeg og mener, om du låner 100.000 Så er det det beløpet som vil stå der uansett hvor mye du har igjen av lånet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags garanti er igjen? BMW introduserte ikke 5 år/200.000km garanti før 01.01.2011.

Må si meg enig med Saltkjelen. Hvis den er kjøp ny i Norge i 2009, vil den bare ha hatt 2års garanti.

Far min har ein 118d -08modell som fekk motorhavari nå i vår (reg.kjede hoppet over), å der blei heilt ny motor dekket av garanti frå bmw. Å då var bilen litt over 4,5 år gammel, kjørt 100tusen.

så trur nå det er den samme garatien på denne og? Eller er det egen garanti for motor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW gir 2år/100.000km garanti frem til 31.12.2010 og 5år/200.000km fra 01.01.2011. Om BMW har dekket en motor på en 08 modell har dem antakeligvis gitt godwill og/eller blitt konfrontert med forbrukerkjøpsloven (jeg har også fått utbedret ting utenfor garantitiden, men innen for 5 års reklamasjonsrett, jf. forbrukerkjøpsloven). I Norge har vi en meget god forbrukerkjøpslov som gir forbruker svært gode rettigheter, men den kan overhodet ikke sammenliknes med en garanti som BMW gir. BMW AG gir forøvrig bare to års garanti, men BMW Norge står for de tre siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...