Marionette Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Skjønner det godt jeg.. Bare i tilfelle du faktisk har vært på finn idag å sett bilen. er ikke alle som er interessert i ALLE kupp heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 W210 karosseri Mercedes-Benz E klasse (e39 5 serie konkurrenten) 269 000km 32 000kr Diesel Skinn Automat PDC 143hk regnsensor isofix multifunksjonsratt klimakontroll cruise controll regnsensor fjernstyrt sentrallås elektriske seter og speil absolutt mye bil for penga selvom den er noe "normal priset" http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48482046&searchclickthrough=true (nok info nå?) wicky124, Marionette og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Skjønner det godt jeg.. Bare i tilfelle du faktisk har vært på finn idag å sett bilen. er ikke alle som er interessert i ALLE kupp heller da. Vi har jo den Den store Finn.no tråden for alle som ikke nødvendigvis har funnet kupp http://bimmers.no/topic/756178-den-store-finnno-tråden/ Bør vel forøvrig ikke være nødvendig så spesifisere hva man linker til selv om ett lite hint kanskje er greit Tenker da på f eks "Billig E39" "Strøken 525I" eller "F10 til 289 000 ,-" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Kun ute etter modell jeg. Sist jeg nevnte det så virka det som mange var enig, men.. Ingen ting er trøttere en å se kun en link, både i en tråd, eller hvor somhelst ellers, men det er nå meg da:) tar ikke akkurat så lang tid å skrive de tre tegna som betegner en bmw model. Dal-z, Marionette og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 tar vel like lang tid å åpne og lukke en link... Albino reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ja, men det tar jo bare lengre tid for den som skriver innlegget. Tiden til alle de andre som trykker og blir jo mye lengre sammenlagt. Jeg er uansett enig med diohrvik, og ser ikke helt problemet med å legge ut et lite hint om hva det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 tar vel like lang tid å åpne og lukke en link... Tar litt tid hvis jeg sitter på dårlig 3G med tapatalk BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Random innlegg så jeg får tråden opp i mine innlegg Henryk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Billigste 1-serie på Finn.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48974913&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWendrom Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Ja den blir vel herjebil for en 17 åring tenker jeg, veldig synd Har aldri sett E34 med rødt interiør i Norge før så dette er en av svært få, at det i tillegg er en manuell 535I gjør jo bilen enda bedre Beklager, men det blir ikke noe herjebil ut av denne. Den skal tilbake til original stand, og blir tatt godt vare på. Skulebollen og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Beklager, men det blir ikke noe herjebil ut av denne. Den skal tilbake til original stand, og blir tatt godt vare på. Du som har kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWendrom Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Du som har kjøpt denne? Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Beklager, men det blir ikke noe herjebil ut av denne. Den skal tilbake til original stand, og blir tatt godt vare på. Du som kjøpte den ja, godt at den havnet hos noen med hode på rett plass Høres jo kjempe bra ut, lag en tråd om bilen så vi kan følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå