BMW E30 325 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kunne i allefall fjerna det foran, er enig i at det kanskje ser dumt ut uten skilt bak, men da finnes det jo andre alternativ Akkurat der jeg mener det ser dumt ut, fordi midt lista på frontfangern tydelig er laget for et skilt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 ÅÅÅÅÅÅ!!!!! Ikke akkurat vanlig å se disse i 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hva er dette for noe? Ombygde RsII med steplips? Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Jupp. 19x10/11 et24 i følge eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Den Z4 var bare helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Må da vere blant de grommeste hjulene man kan få kjøpt for penger! Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Par bilder fra stancenation, Er noe smått med 17" på e39, men han skal ha for høyden iallefall! faller fint innenfor kategorien stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Tror jeg faktisk holder en liten knapp på BBS RSIIene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Agree! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Tror jeg faktisk holder en liten knapp på BBS RSIIene Enig. Er nok eneste settet i verden også de RSII'ene, siden han har bygd de selv. De er heller ikke feil, Equip'ene han hadde på E46'en før den ble vraket: Ikke så dum Rezax'ene heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Før alle sier det så fælt ut, sier jeg; interessant og kult at folk tørr å være originale APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Likte den, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Den var direkte grusom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Før alle sier det så fælt ut, sier jeg; interessant og kult at folk tørr å være originale Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå