Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Selv mener jeg at Stance ikke har noe på en BMW å gjøre.. Et godt utgangspunkt til inspirert kjøring på landeveien blir ødelagt når bilen blir omgjort til kombinert hoppetusse og veiskrape.. Dette bør være forbeholdt VAG elskere hvor bilene ikke har helt det sportslige preget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt morsomt at så mange tror at bilene blir ubrukelige med en gang man senker litt. :) personlig liker jeg mye bedre å kjøre inspirert med en lav og stiv bil kontra original m-sport som krenger mye.

 

-

 

www.jpg

 

1385481_10151612094571106_1681145435_n_z

 

IMG1102.jpg

 

1.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt morsomt at så mange tror at bilene blir ubrukelige med en gang man senker litt. :) personlig liker jeg mye bedre å kjøre inspirert med en lav og stiv bil kontra original m-sport som krenger mye.

 

 

 

Det er jeg helt enig i, men man kommer fort til ett punkt der fysikken sier stopp og stålet i hjulbuen får smake på flytegrensa dersom man skulle kjørt bilen slik bilen var ment å kjøres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i, men man kommer fort til ett punkt der fysikken sier stopp og stålet i hjulbuen får smake på flytegrensa dersom man skulle kjørt bilen slik bilen var ment å kjøres. :)

 

Hehe, det er sant nok. Men det er bra ikke alle er like. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...