Skulebollen Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Min jo! Artig at du liker den Wicky Kan nevne at det er en '11 E220 CDI med 19" Bentleyfelger Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Selv mener jeg at Stance ikke har noe på en BMW å gjøre.. Et godt utgangspunkt til inspirert kjøring på landeveien blir ødelagt når bilen blir omgjort til kombinert hoppetusse og veiskrape.. Dette bør være forbeholdt VAG elskere hvor bilene ikke har helt det sportslige preget.. FC_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Det er litt morsomt at så mange tror at bilene blir ubrukelige med en gang man senker litt. personlig liker jeg mye bedre å kjøre inspirert med en lav og stiv bil kontra original m-sport som krenger mye. - JimJonsson reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Mercene mine: Lave nok...men kunne vært litt lavere...men da må hjulbuene valses etc...og dekk blir en forbruksvare...og det er bare teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Det er litt morsomt at så mange tror at bilene blir ubrukelige med en gang man senker litt. personlig liker jeg mye bedre å kjøre inspirert med en lav og stiv bil kontra original m-sport som krenger mye. Det er jeg helt enig i, men man kommer fort til ett punkt der fysikken sier stopp og stålet i hjulbuen får smake på flytegrensa dersom man skulle kjørt bilen slik bilen var ment å kjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Det er jeg helt enig i, men man kommer fort til ett punkt der fysikken sier stopp og stålet i hjulbuen får smake på flytegrensa dersom man skulle kjørt bilen slik bilen var ment å kjøres. Hehe, det er sant nok. Men det er bra ikke alle er like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Oppskriften på hvordan en e30 skal se ut! (Min mening) 1jz med 860hester for dem som lurer VegarVS og Sørensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Xxr hjul også Samma som jeg hadde på lexi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 - - Gikk faktisk inn her for å poste bilde MFjeld postet av den E23'n på forrige side, fy faen så tøff! Har aldri hatt noe spes godt øye for E23, men denne var mafia!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Xxr hjul også Samma som jeg hadde på lexi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Ikke helt feil "bolbe".... kurant vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Fy å jeg koser meg med de linkene du har i signaturen Tyggern! Snakk om tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Oppskriften på hvordan en e30 skal se ut! (Min mening) 1jz med 860hester for dem som lurer ooooouuhh.. feit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Helt horribelt ekkel den hvite e30'n, burde faktisk ikke vært lov å poste i denne tråden! carburetion, Skulebollen og BMW E30 325 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Fra: Til: M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå